• چهارشنبه ١٧ دی ١٣٩٩-٢٠:٣٧
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٠٣١٣
مجید فراهانی در اختتامیه پنجمین دوره مسابقات فوتبال حرف و مشاغل؛

قدر سرمایه های ملی حوزه فوتبال را بدانیم/ امیدوارم سال آینده شاهد حضور چند برابری تیم‌ها در مسابقات فوتبال حرف و مشاغل باشیم

مراسم اختتامیه پنجمین دوره مسابقات فوتبال حرف و مشاغل به میزبانی شهرداری تهران برگزار شد.

 به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران مجید فراهانی، رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران در جریان مراسم اختتامیه پنجمین دوره مسابقات فوتبال حرف و مشاغل ضمن قدردانی از سطح کیفی مسابقات گفت: روز اول در گفتگو‌ با دکتر عادل فردوسی پور نکته جالبی اشاره شد و آن اینکه بررسی ها نشان می دهد عمده کسانی که در شهر تهران نیازمند ورزش هستند شاغلین پشت میز نشین بوده و در اینگونه مشاغل و حرف فرصت کمتری برای پرداختن به ورزش وجود دارد.

او افزود: این مسابقات چراغ راه و زمینه ای است که هر شغل و حرفه ای در جایی که حضور دارد به این بهانه ورزش  کرده و به افراد افزایش قوای جسمانی خود کمک کند.

فراهانی تاکید کرد: خوشحالم که حتی در شرایط کرونا این مسابقات تعطیل نشد. در شرایطی که یکی از عوامل پایین آمدن ایمنی بدن مسئله کم تحرکی است و همه پزشکان توصیه می کردند برای افزایش ایمنی بدن باید ورزش کرد. با حفظ پروتکل های متعارف این مسابقات برگزار شد.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: امیدوارم در سال آینده به جای ده تیم، ده ها تیم مسابقه بدهند و مسابقات بخش خوبی از حرف و مشاغل شهری را پوشش بدهد.

او در پایان تصریح کرد: خواستاریم سرمایه های ارزشمند کشورمان همچون علی دایی و عادل فردوسی پور که در این مراسم شرکت دارند قدردانسته شوند و  شرایطی ایجاد شود که مردم عزیز ما شاهد این عزیزان در صدا و سیما باشند و با این سرمایه های ملی و میهنی شاهد توسعه کشور باشیم.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: