• يکشنبه ٢١ دی ١٣٩٩-١٠:٤٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٠٣٤١
سالاری اعلام کرد:

باغ حکیم توسط شهرداری تهران تملک شد/ تملک 18 باغ در مناطق کم برخوردار توسط شهرداری تهران

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران گفت: تاکنون 18 باغ در مناطق غیربرخوردار و دارای بافت متراکم فرسوده شهرتهران تملک و 8 باغ دیگر نیز برای تملک شناسایی شده است تا در اختیار شهر و شهروندان قرار بگیرند.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران محمد سالاری در سخنان پیش از دستور خود در شصت و سومین جلسه شورای شهر تهران ضمن تقدیر از تلاش های شهرداری تهران برای حفاظت و صیانت از باغات شهر، گفت: اخیرا شهرداری تهران در راستای صیانت و حفاظت از باغات ارزشمند شهر تهران، باغ حکیم واقع در خیابان بریانک، به مساحت 4200 متر مربع را تملک کرده است و همچنین تمهیدات لازم برای تملک زمین متعلق به وزارت نیرو به مساحت 1.3 هکتار نیز در حال انجام است.

وی ادامه داد: این اقدام بسیار ارزشمند است و لازم می دانم ازهمکارانم در کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر، سازمان بوستان ها، معاونت خدمات و شهرداری منطقه 10 تشکر کنم.

سالاری افزود: اقدامات شهرداری تهران در تملک باغات ارزشمند شهر و حفاظت از آن ها جای تقدیر دارد. تاکنون 18 باغ در مناطق کم برخوردار و دارای بافت متراکم فرسوده تملک و 8 باغ دیگر نیز برای تملک شناسایی شده است که در اختیار شهر و شهروندان قرار بگیرند که این اتفاق میمون را به شهروندان تهرانی تبریک می گویم.

4-263

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: