• دوشنبه ٢٢ دی ١٣٩٩-١٣:١٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٠٣٦٠
زهرا نژادبهرام در گفت‌‌وگو با خبرگزاری فارس:

انتقاد از بلاتکلیفی باغ مجاور آسایشگاه نیایش/ مذاکره شورای شهری ها با بنیاد مستضعفان

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران از مذاکره جهت مشخص شدن وضعیت باغ مجاور آسایشگاه نیایش خبر داد و گفت: نامه‌نگاری‌ها با بنیاد مستضعفان جهت واگذاری این باغ به جانبازان بی‌نتیجه مانده است.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران زهرا نژادبهرام عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران در گفت‌‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره درخواست شورای شهر از بنیاد مستضعفان جهت واگذاری باغی در کنار آسایشگاه روانپزشکی نیایش برای جانبازان اظهار داشت: طی دو سال گذشته بارها از بنیاد مستضعفان درخواست داشته‌ایم که تکلیف این باغ را مشخص کند و این باغ در اختیار بیماران اعصاب و روان قرار گیرد ولی تا کنون این موضوع علیرغم چندین بار نامه‌نگاری محقق نشده است.

وی گفت:‌ اخیراً طی ملاقاتی که با نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید داشتم دوباره این موضوع مطرح شد و ان‌شاءالله سرانجام این باغ مشخص و در اختیار جانبازان قرار خواهد گرفت.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران همچنین درباره جابه‌جایی دستفروشان پاساژ پروانه گفت: بعد از یک سال بر اساس هماهنگی‌های بین شهرداری منطقه 12، شرکت ساماندهی مشاغل و مدیریت اراضی عباس‌آباد دستفروشان پاساژ پروانه از این به بعد در اراضی عباس‌آباد طی جمعه‌ها محصولات خود را ارائه می‌کنند و امیدواریم این موضوع نتایج بسیار مؤثری را برای حمایت از دستفروشان به همراه داشته باشد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: