• چهارشنبه ١٥ بهمن ١٣٩٩-٢١:١٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٠٦٢٤
حبیب‌زاده:

ساختمان شمالی پلاسکو حداکثر امکانات ایمنی را دارد/ ساختمان جنوبی بهار آینده افتتاح می‌شود

افشین حبیب‌زاده در مراسم افتتاح ساختمان شمالی پلاسکو گفت: این ساختمان پس از آتش‌سوزی ساختمان جنوبی آسیب‌هایی دیده بود. از این‌رو بحثی در خصوص در تخریب کامل آن و ایجاد سازه جدید مطرح بود که کسبه آن مخالف بودند.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: با توجه به مخالفت کسبه، کارشناسان فنی ساختمان شمالی را مورد ارزیابی قرار داده  و اعلام کردند که امکان بازسازی ساختمان وجود دارد و نیازی به تخریب آن نیست.
 
وی با بیان اینکه برای بازسازی ساختمان شمالی پلاسکو، کسبه پذیرفتند که خود هزینه بازسازی را پرداخت کنند، گفت: امروز شاهد هستیم که بخش تاسیسات، مکانیک و برق ساختمان به صورت کامل تغییر ، سازه تقویت و بخش معماری ساختمان تغییران جزئی داشته است. 
 
حبیب‌زاده اضافه کرد: با وجود اینکه این ساختمان قدیمی بوده حداکثر امکانات ایمنی را دارد و امروز با ساختمان ایمنی مواجه هستیم که تاییدیه‌های سازمان آتش‌نشانی را نیز کسب کرده است.
 
رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با ابراز امیدواری از اینکه ساختمان جنوبی پلاسکو نیز هرچه سریع‌تر به افتتاح برسد، گفت: هفته گذشته بازدیدی از ساختمان جنوبی داشتم که طبق اطلاعات کسب کرده طبقات بالا در مرحله نازک‌کاری بوده و طبقات پایینی نیز نزدیک به مرحله نازک‌کاری است. نمای ساختمان در حال تکمیل است و باتوجه به مذاکرات صورت گرفته، امکان افتتاح ساختمان جنوبی پلاسکو در اواسط بهار آینده وجود دارد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: