• چهارشنبه ١٣ اسفند ١٣٩٩-١٠:٥٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٠٩٢٥
حجت نظری در گفتگو با مهر:

در حال راستی آزمایی لیست املاک واگذار شده شهرداری هستیم

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: لیست ارائه شده به شورا درباره املاک واگذار شده شهرداری، نهایی نیست و در حال راستی آزمایی آن هستیم.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران حجت نظری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت املاک واگذار شده شهرداری و زمان انتشار لیست این املاک، اظهار داشت: در حال حاضر لیست املاک مربوط به بند ۶ ماده ۵۵ در شورای شهر وجود دارد اما فضاهایی در شهر هست که می‌دانیم متعلق به شهرداری است و طبق بند ۶ بهره برداری آن به شخص دیگری واگذار شده اما این فضاها در لیست املاک واگذار شده نیامده است. به همین دلیل هنوز نمی‌توان با قاطعیت گفت که این لیست نهایی است و دیگر تغییر نخواهد کرد.

وی افزود: در حال حاضر راستی آزمایی لیست ارائه شده به شورا در این باره، بسیار حائز اهمیت است و ما نیز در تلاشیم تا این راستی آزمایی را به زودی نهایی کنیم.

عضو شورای شهر تهران عنوان کرد: تاکنون برای پس گرفتن برخی املاک و تعیین تکلیف املاکی که قصد واگذاری و بهره برداری آنها به دیگری وجود داشته، اقداماتی انجام شده است. در همین راستا لایحه امکان بهره برداری از املاک متعلق به شهرداری در قالب بند ۶ ماده ۵۵ به زودی ارائه شود.

نظری در پاسخ به این سوال که شورا برای تعیین تکلیف این املاک چه اقدامی انجام داده است، تصریح کرد: ما مکرراً در این حوزه به شهرداری تذکر داده‌ایم و همچنان هم این تذکرات ادامه دارد و یقین داشته باشید که تا تعیین تکلیف نهایی برای حفظ حقوق شهروندان تهرانی، موضوع را دنبال خواهیم کرد و در این حوزه هیچ کوتاهی نخواهیم کرد.

وی درباره زمان اعلام عمومی لیست املاک واگذار شده شهرداری، ابراز داشت: بی تردید زمانی که لیست نهایی شود و از راستی آزمایی و رفع تمامی ابهامات آن مطمئن شویم، لیست را به صورت عمومی منتشر خواهیم کرد. امیدوارم هرچه زودتر این اتفاق رخ دهد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: