• سه شنبه ١٩ اسفند ١٣٩٩-١٦:٠٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٠٩٧٥
از سوی افشین حبیب زاده مطرح شد:

پیشنهاد افزایش بودجه شهربان و حریم‌بان برای پرداخت حقوق پرسنل

رییس فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر تهران خواستار افزایش اعتبارات شرکت شهربان و حریم‌بان در اصلاحیه بودجه سال ۹۹ شهرداری تهران به منظور پرداخت حقوق و مزایای پرسنل آن شرکت شد.

 به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران  افشین حبیب‌زاده در دویست و هفتاد و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران و در جریان بررسی اصلاحیه بودجه سال ۱۳۹۹ شهرداری تهران پیشنهاد افزایش اعتبار دو ردیف مربوط به شرکت شهربان و حریم‌بان را مطرح کرد و گفت: در اصلاحیه بودجه برای شرکت شهربان و حریم‌بان هرکدام ۳۵ میلیارد تومان در نظر گرفته‌اند که جمع آن ۷۰ میلیارد تومان می‌شود. با این وجود ۳۰ میلیارد تومان دیگر برای پرداخت حقوق و مزایای پرسنل شرکت شهربان و حریم‌بان کسری دارند.

رییس فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: زمانی که اصلاحیه بودجه می‌آید به این معناست که ان مبلغ هزینه شده و محل آن مشخص است و باتوجه به اینکه این کسری مربوط به حقوق و مزایای پرسنل است پیشنهاد دارم که برای هر یک از ان دو ردیف ۱۵ میلیارد دیگر یعنی ۳۰ میلیارد تومان دیگر در نظر گرفته شود تا در پرداخت حقوق و مزایا مشکلی نداشته باشیم.

279-8

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: