• سه شنبه ١٧ فروردين ١٤٠٠-١٢:٢٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢١١٠٤
شهربانو امانی در تذکری به ستاد مبارزه با کرونا در کلانشهر تهران :

واکسیناسیون کارکنان سازمان ، خدمات و مشارکت های اجتماعی در اولویت قرار گیرد

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: کارکنان سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی در دوران پاندمی کرونا به طور متوسط به 1700 نفر در طول شبانه روز خدمت داده‌اند. این رقم در پیک زمستان به بیش از 2300 نفر نیز رسیده است و متاسفانه در این دوران 93 نفر از کارکنان سازمان مذکور به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند. لذا با توجه به اینکه قاطبه نیروهای این سازمان در گرمخانه‌ها، سامان‌سرا‌ها و گشت‌ها، مستقیم با پرخطرترین افراد جامعه که امکان مراقبت‌های بهداشتی ندارند، در تماس هستند، ضرورت دارد تا واکسیناسیون این عزیزان نیز به فوریت در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران شهربانو امانی در دویست و هشتاد و چهارمین جلسه شورا ،  ضمن تبریک سال جدید و آرزوی سلامتی برای هموطنان، گفت: احتراما، همانگونه که مستحضرید با شروع پیک چهارم کرونا و قرمز شدن شهر تهران، آمار فوتی‌های کرونا به بیش از سه برابر افزایش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه فرآیند واکسیناسیون در حال انجام است. هر چند به نظر می‌رسد در سرعت و اولویت‌بندی‌ کاستی‌هایی وجود دارد. به عنوان مثال کارکنان سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی که در دوران پاندمی کرونا بدون وقفه به آسیب‌دیدگان اجتماعی خدمات‌رسانی می‌کنند، یکی از اقشار پر خطر در معرض ویروس کوید 19 هستند که در اولویت واکسیناسیون قرار نگرفته‌اند.

امانی با بیان اینکه یکی از وظایف مهم سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی، ساماندهی آسیب‌دیدگان اجتماعی از طریق شناسایی، جذب و انتقال به مراکز نگهداری موقت و گرمخانه‌ها است، گفت: تعداد کل کارکنان این مجموعه 628 نفر، شامل 401 نفر مددکار، بهیار، مددیار، پرستار و پزشک است که به طور مستقیم و مستمر با افراد آسیب دیده در تماس هستند و 227 نفر کارکنان ستادی و اجرایی که آنها هم در امر خدمت‌رسانی در معرض خطر ابتلا قرار دارند.

وی ادامه داد: این عزیزان در دوران پاندمی کرونا به طور متوسط به 1700 نفر در طول شبانه روز خدمت داده‌اند. این رقم در پیک زمستان به بیش از 2300 نفر نیز رسیده است. متاسفانه در این دوران 93 نفر از کارکنان سازمان مذکور به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند.

امانی با تاکید بر اینکه  قاطبه نیروهای این سازمان در گرمخانه‌ها، سامان‌سرا‌ها و گشت‌ها، مستقیم با پرخطرترین افراد جامعه که امکان مراقبت‌های بهداشتی ندارند، در تماس هستند، گفت: ضرورت دارد تا واکسیناسیون این عزیزان نیز به فوریت در دستور کار قرار گیرد.

وی در پایان گفت: خواهشمندم با توجه به اهمیت موضوع مراتب را به ستاد مبارزه با کرونا در کلانشهر تهران به عنوان تذکر ابلاغ فرمایید.

284-6

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر:
 





اخبار مرتبط