• سه شنبه ١٧ فروردين ١٤٠٠-١٣:٥٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢١١٠٩
ناهید خداکرمی :

طرح تهران 1400 مغفول ماند

ناهید خدا کرمی با بیان اینکه طرح تهران ۱۴۰۰ یک برنامه نگاه به آینده متعلق به مصوبه سال ۹۶ شورا بود یادآور شد: انتظار داشتیم که سایر معاونت‎ های شهرداری هم فعالیت‎های خود را با برنامه‎ های رویداد ۱۴۰۰ عجین کنند که متاسفانه این طرح مغفول ماند.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین ‎الملل شورای اسلامی شهر تهران، ناهید خداکرمی در واکنش به گزارش جوادی یگانه، معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران اظهار داشت: آقای یگانه نشان دادند که یک فرد جامعه‎ شناس هستند، اما طرح تهران ۱۴۰۰ یک برنامه نگاه به آینده متعلق به مصوبه سال ۹۶ شورا بود.
او ادامه داد: واقعا انتظار داشتیم که سایر معاونت‎ های شهرداری هم فعالیت‎های خود را با برنامه‎ های رویداد ۱۴۰۰ عجین کنند.
خدا کرمی با بیان اینکه یکی از دلایلی که برای دوره بعدی شورا ثبت نام نکردم این بود که دیدم نگاه بلندمدت وجود ندارد تاکید کرد:  دوستان بیشتر به دنبال نتایج کوتاه مدت هستند و اینچنین طرحی که می‎توانست تهران را بهتر نشان دهد مغفول ماند.
او یادآور شد: درمورد حاجی فیروز همان اشتباه روز طبیعت تکرار شد. نامگذاری سیزده به در به روز طبیعت اقدامی اشتباه بود. سیزده بدر صرفا سیزده به در است.
12-284

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: