• جمعه ٢٠ فروردين ١٤٠٠-١٤:٢٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢١١٣٩
محمد علیخانی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ گفت:

تکمیل مرحله یک ساخت پایانه شرق ۱۵۰ میلیارد تومان می‌خواهد

عضو شورای اسلامی شهر: تکمیل مرحله یک پروژه پایانه جدید شرق که ساختمان مربوط به ترمینال در آن قرار دارد با ۱۵۰ میلیارد تومان قابل اتمام است.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران محمد علیخانی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ گفت: با توجه به وسعت زمین پایانه شرق طرح‌هایی پیشنهاد شد که از آن فضا استفاده‌های دیگری مثل استفاده‌های فرهنگی هم بشود که ما هم موافق آن بودیم.

وی گفت:، اما مرحله یک این پروژه که ساختمان مربوط به ترمینال در آن قرار دارد باید به مرحله بهره برداری برسد و این ساختمان به ۲۰ تا ۲۵ درصد تجهیزات مثل پله‌های برقی و آسانسور و یک سری تجهیزات نیاز دارد که با رقمی حدود ۱۵۰ میلیارد قابل اتمام است.

علیخانی افزود: سال ۹۹ طبق اعلام معاونت برنامه ریزی برای اتمام این ساختمان ۴۰ میلیارد تومان نیاز بود که اگر این رقم پرداخت شده بود بخشی از کار پیش می‌رفت و در چند ماه آینده بخشی از آن ساختمان به بهره برداری می‌رسید.

وی گفت: شهرداری باید این رقم را سریع تامین کند، زیرا بعد از تخصیص هم باید مناقصه برگزار شود که حدود یک ماه زمان می‌برد که در این خصوص کوتاهی شده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران درباره ساخت پارکینگ‌های زیرسطحی افزود: احداث این ساختمان‌ها در شهر تهران سابقه زیادی دارد و مصوبه‌هایی هم از قدیم داشته است. موارد کارشناسی مربوط به ساخت این پارکینگ‌ها در کمیسیون عمران و حمل و نقل در حال برگزاری است و مراحل کارشناسی را سپری می‌کند.

وی گفت: ساخت این پارکینگ‌ها در دنیا متداول است و اقدامی خوب و اقتصادی محسوب می‌شود و امیدواریم در ادامه با همکاری همه اعضا بتوانیم طرح درستی در این زمینه ارائه و مصوب کنیم تا شهروندان بتوانند از فضا‌های زیر سطحی شهر تهران هم استفاده کنند.

 
 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: