• سه شنبه ٢٤ فروردين ١٤٠٠-١٠:٢٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢١١٩٤
سید حسن رسولی:

امروز اموال مردم در شهرداری تهران در معرض سواستفاده انتخاباتی نیست/ سایت شفافیت و خروج مدیریت شهری از حبس اطلاعات نتیجه عملکرد دوره پنجم است

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه طی سال های قبل هموراه شهرداری تهران که از پول شهروندان اداره می شود یکی از پایگاه های انتخاباتی بوده است گفت: در سال 98 در انتخابات مجلس، جای پای شهرداری نبود و در حال حاضر هم که در آستانه دو انتخابات در سال 1400 هستیم، شهردار، معاونین او و اموال مردم در معرض سو استفاده انتخاباتی قرار ندارد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران سید حسن رسولی نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در جریان بررسی دو فوریت طرح ارائه گزارش سند تحویل و تحول در صحن شورا گفت: شورای پنجم با حضور 21 نفر  که به طور متوسط مردم تهران به هرکدام از آنها یک میلیون و 200 هزار رای دادند، آغاز شد و امروز ماه های پایانی خود را سپری می کند. ما وعده هایی را به مردم داده ایم و امروز که در ماه های پایانی هستیم، بایستی به مردم گزارش کار بدهیم.

رسولی ادامه داد: به مردم وعده دادیم که اگر به ما رای دهید، پاسخگو خواهیم بود. این گزارش یکی از اقدامات پاسخگویانه است. به مردم قول دادیم امورات اداره پایتخت به صورت شفاف خواهد بود. سایت شفافیت و خروج شهرداری و شورا از حبس اطلاعات نتیجه این عملکرد است.

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورا با بیان اینکه به مردم قول دادیم پاکدستانه تا آخر خواهیم ماند ادامه داد: و به این وعده عمل شد. گفتیم با فساد مبارزه خواهیم کرد و از شورا و شهرداری عارضه زدایی انتخاباتی خواهیم کرد. طی سال های قبل هموراه شهرداری تهران که از پول شهروندان اداره می شود یکی از پایگاه های انتخاباتی بوده است. در سال 98 در انتخابات مجلس جای پای شهرداری نبود و در حال حاضر هم که در آستانه دو انتخابات  در سال 1400 هستیم، شهردار، معاونین او و اموال مردم در معرض سو استفاده انتخاباتی قرار ندارد.

خزانه دار شورا افزود: در ابتدای سال 96  از آقای نجفی خواستیم که گزارش دهد  پس از 14 سال که اداره شهر به دست اصولگرایان بود چه وضعیتی را در بخش های مختلف تحویل گرفته است. گفتیم شهرداری تهران گران اداره می شود که در آن گزارش هم آمد. گفتیم شهرداری تهران بیش از حد مورد نیاز نیروی انسانی دارد و برای اولین بار در تاریخ تاسیس بلدیه فقط در دور پنجم با کاهش 10 هزار نفری نیروی انسانی روبه رو هستیم. تقریبا یقین دارم هیچ کدام از خویشاوندان اعضای شورا به استخدام شهرداری درنیامده است.

او افزود: در گزارش تحویل و تحویل سال 96 تصویری را دریافت کردیم و در پایان این دوره متناظر با بخش های آن تصویر در بخش سیاستی و بخش عملکردی باید به مردم گزارش دهیم . ما برنامه سوم ، بودجه ریزی سال97، 98، 99 و 1400 را بر اساس گزارش سال 96 تنظیم کردیم و امیدواریم شورای دوره ششم هم مبتنی بر این دو سند وضعیت شهر را داشته باشد و به سنت حسنه مدیریت دانش و ثبت تجارب مدیریتی اقدام کنند. امیدوارم شهردار تلاش کند تا این سند به دور از هیاهوهای سیاسی تقدیم مردم شود.

2-286

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: