• چهارشنبه ٥ خرداد ١٤٠٠-١٢:٥٧
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢١٦٣٧
در جلسه شورا و کارکنان حجمی سازمان ورزش مطرح شد:

مکاتبه و پیگیری شورا با شهرداری جهت بررسی و تعیین تکلیف مشکلات کارکنان حجمی سازمان ورزش

جلسه رسیدگی به مشکلات کارکنان حجمی سازمان ورزش با حضور دوتن از اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران این سازمان برگزار شد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران در این جلسه که افشین حبیب‌زاده رییس فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر تهران،  حجت نظری رییس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران و محسنی مدیرعامل سازمان ورزش حضور داشتند، مشکلات کارکنان پیمانکاران طرف قرارداد با سازمان ورزش از جمله وضعیت قرارداد، حقوق و دستمزد، اضافه‌کاری، شب‌کاری و تعطیل‌کاری، دریافت البسه کار و بیمه تکمیلی آنها مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 
 
بر اساس تصمیمات اتخاذ شده قرار شد با توجه به اینکه پرسنل حجمی این سازمان تا سال ۹۵ طرف قرارداد مستقیم با خود سازمان بودند و در فرآیندی که طبق بخشنامه شهردار وقت تهران می‌بایست به قراردادی با خود شهرداری تبدیل شوند اما به شرکت پیمانکار واگذار شدند، اعضای شورای شهر تهران با شهردار تهران مکاتبه تا در خصوص آنها تعیین تکلیف شود.
 
همچنین قرار شد با توجه به میزان دریافتی این نیروها، سازمان ورزش نسبت به پرداختی‌های پیمانکار به کارکنان بررسی‌های لازم را طبق قانون کار انجام و گزارش آن را به شورا ارائه کند.
 
در خصوص ۵۴ نیروی این سازمان که پیشتر با قرارداد خدمات اداری شهر با این سازمان همکاری و بیشتر از ۱۰ سال سابقه داشته‌اند و در حال حاضر قرارداد آنها، قرارداد موقت با سازمان است، جهت رفع دغدغه امنیت شغلی آنها، سازمان ورزش راهکارهای مربوط به بازگرداندن آنها  به قرارداد خدمات اداری شهر و یا قرارداد دائم خود سازمان ورزش را بررسی و گزارش مربوطه را ارائه کند. 
 
در خصوص بیمه تکمیلی نیروهای حجمی نیز قرار شد مدیرعامل سازمان ورزش با هیات مدیره این سازمان رایزنی لازم جهت افزایش سهم این سازمان به ۷۰ درصد را انجام و نتیجه آن را نیز گزارش دهد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: