• سه شنبه ١١ خرداد ١٤٠٠-١٣:٣٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢١٧٠٠
سید ابراهیم امینی پس از ارائه گزارش شهردار تهران:

اقدامات ملی و فراملی مدیریت شهری در گزارش تحویل و تحول گنجانده شود

نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: مدیریت شهری تهران در حوادث غیر مترقبه ای که گوشه گوشه ایران رخ داد نظیر زلزله سر پل زهاب، زلزله سی سخت، سیل خوزستان و حادثه سیستان و بلوچستان اقدامات درخوری انجام داد و نیز در رخداد های فرا ملی نظیر اقدامات مختص شیوع کرونا لذا لازم است این موارد نیز در گزارش تحویل و تحول گنجانده شود.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران سید ابراهیم امینی در دویست و نود و نهمین جلسه شورا و پس از سخنان شهردار تهران در خصوص گزارش تحویل و تحول شهرداری تهران گفت: بهتر است در این گزارش به اقداماتی که در سطح ملی و فرا ملی ای که شهرداری در  این دوره انجام داده توجه شود. شهرداری تهران  در حوادث غیر مترقبه ای  که در گوشه گوشه ایران رخ داد اقدامات در خور تحسینی انجام داد تا مرهمی بر زخمهای مردم عزیز کشورمان باشد.

امینی افزود: مدیریت شهری تهران در حوادثی نظیر زلزله سر پل زهاب، حادثه سیستان بلوچستان، زلزله سی سخت، سیل خوزستان و حوادث مشابه خود را سهیم دانست و اقدامات شایسته ای انجام داد.

امینی افزود: همچنین شهرداری تهران اقدامات خوبی در سطح بین المللی و فرا ملی به خصوص در موضوع ویروس کرونا انجام داد و ارتباطی که با شهرداران کلان شهر های دنیا و سازمان ها و مجامع بین المللی برقرار شد نیز باید در این گزارش گنجانده شود.

11-299

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: