• سه شنبه ١١ خرداد ١٤٠٠-١٣:٤٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢١٧٠٢
محمد علیخانی پس از ارائه گزارش شهردار تهران:

22 درصد ایستگاه های مترو در دوره پنجم بهره برداری شده اند

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: در دوره پنجم نزدیک به 40 کیلومتر مترو ساخته و تکمیل شده است و 22 درصد ایستگاه های مترو در این دوره به بهره برداری رسیده اند، لذا تلاش های اینچنینی باید در گزارش تحویل و تحول گنجانده و به مردم ارائه شود.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران محمد علیخانی در دویست و نود و نهمین جلسه شورا و پس از ارائه گزارش شهردار تهران در خصوص سند تحویل و تحول گفت:   همانطور که همکاران اشاره کردن جای بسیاری از خدمات مهم خالی است نظیر خیابان کامل و تی او دی خالی است.
علیخانی در ادامه افزود: آقای هاشمی شما در ابتدای دوره نکته ای را اشاره داشتید که مترو خیلی فعالیتی نداشته و خیلی از این حرف برداشت اشتباه کردند و هنوز هم به آن استناد می کنند.  
رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: تا شهریورماه سال  96 بالغ بر205 کیلومتر مترو به  بهره برداری رسید که تا پایان تیر ماه این رقم  به 246 کیلومتر خواهد رسید. یعنی در این دوره نزدیک به 40 کیلومتر مترو اضافه می شود و 15 درصد مسیر ها در این دوره ساخته شده و به بهره برداری رسیده است.
علیخانی گفت: 32 ایستگاه از 142 ایستگاه در این دوره افتتاح شده یعنی  22 درصد ایستگاه های مترو در این دوره به بهربرداری رسیده است که  از این حیث اولویت اول شورای پنجم مسئله توسعه حمل و نقل عمومی  و کاهش آلودگی هوا بوده و  بسیار جای تشکر دارد و باید به عزیزان فعال در کمترو و حمل و نقل عمومی خسته نباشید گفت و تلاش پرسنل شهرداری نیز جای تقدیر و تشکر دارد. 
علیخانی افزود: در دوره پنجم در توسعه مترو نسبت به بحث بزرگراهی  5 برابر افزایش اعتبار داشتیم که از دستاورد های خوب این دوره است .امیدواریم در کنار این موارد بحث تی او دی و خیابان کامل نیز در گزارش تکمیلی مد نظر قرار گیرد.
13-299

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: