• شنبه ٢٢ خرداد ١٤٠٠-١٠:٠٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢١٧٦٣
در سیصد و یکمین جلسه علنی شورا صورت می‎گیرد:

از الزام شهرداری به حفظ میراث طبیعی توچال تا ارايه برنامه عملياتي احداث پاركينگ عمومي در شهر تهران

اعضای شورا در سیصد و یکمین جلسه شورا به بررسی طرح‎ها و لوایحی از الزام شهرداری به حفظ میراث طبیعی توچال تا ارايه برنامه عملياتي احداث پاركينگ عمومي در شهر تهران می‎پردازند.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین‎الملل شورای اسلامی شهر تهران، سیصد و یکمین جلسه علنی شورا در روز يكشنبه بيست و سوم خرداد ماه 1400 از ساعت 8:45  لغايت 12 در محـل تالار شورا برگـزار مي‌شود.
در آغاز این جلسه بررسی يك فوريت طرح «الزام شهرداري تهران به حفاظت از ميراث طبيعي در بخشي از اراضي حريم جنوبي رشته كوه توچال» و يك فوريت طرح «الزام شهرداري تهران به ارتقاء نظام فني و اجرايي نگهداشت و بهره‎برداري از بوستان‌هاي  فرامنطقه‎اي» و يك فوريت طرح «الزام شهرداري تهران به تعيين " روز پاركبان " و " روز باغبان "  در تقويم شهري تهران» در دستور کار قرار می‎گیرند. 
سپس يك فوريت طرح «الزام شهرداري تهران به جلوگيري از ايجاد و توسعه مراكز نگهداري از گونه هاي حيات وحش در شهر تهران»، يك فوريت طرح «الزام شهرداري تهران جهت احداث بناي يادمان و بازسازي مزار مطهر شهداي قبل از پيروزي انقلاب اسلامي واقع در بهشت زهرا (س)» و  طرح «اصلاح رويه‎ها و فرآيندهاي حاكم بر نحوه انجام فعاليت‎هاي خدمات شهري براي كاهش تلفات انساني و تحوه حمايت از خانواده هاي متوفيان» بررسی خواهند شد.
در ادامه این جلسه بررسي طرح «الزام شهرداري به ارايه برنامه عملياتي احداث پاركينگ عمومي در شهر تهران و پاركينگ هاي زير سطحي با رويكرد مشاركتي» و  بررسی لایحه شهردار تهران در خصوص «اصلاح مصوبه الزام شهرداري تهران به تغيير الگو و كاهش مصرف كيسه‌ها و محصولات يك‌بارمصرف پلاستيكي و جايگزين كردن مواد قابل بازيافت غير پلاستيكي در كليه مراكز وابسته به شهرداري تهران» و بررسی لایحه دیگر شهردار تهران در خصوص « اصلاحيه مصوبه چگونگي محاسبه و اخذ بهاي خدمات مديريت پسماند (عادي) صورت می‎پذیرد.
همچنین در این جلسه شصت و يكمين صورتجلسه كميسيون نامگذاري و تغيير نام اماكن و معابر عمومي شهر تهران و طرح « ايجاد سامانه واحد درخواست ، نظارت و پيگيري شهروندان » و لایحه شهردار تهران در خصوص « اخذ مجوز تملك و تصويب معامله یک پلاك ثبتي از اراضي طرشت » مورد بررسی قرار می‎گیرند.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: