• سه شنبه ٢٥ خرداد ١٤٠٠-١٤:٠٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢١٨١٩
مسجدجامعی در جلسه علنی شورای شهر:

اعطای مجوز به شهرداری برای توافق با آستان قدس فوریت ندارد

احمد مسجد جامعی عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: اعطای مجوز به شهرداری برای اجرای توافقنامه متعهد با آستان قدس رضوی نیازی به فوریت ندارد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران احمد مسجدجامعی که در جلسه شورای اسلامی شهر تهران سخن می‌گفت با بیان این مطلب افزود: در آخر دوره عملاً به بررسی کارشناسی این توافقنامه نمی‌رسیم، بنابراین یک فوریت این طرح ضرورتی ندارد؛ اگر یک فوریتی نباشد به جای رد کردن، طبعاً اعضای دوره بعدی هم می‌توانند روی آن نظر بدهند و تصمیم بگیرند.

وی تصریح کرد: به هر حال ما محدودیت‌هایی درباره وقف داریم و خیلی دست ما باز نیست؛ احکام شرعی و احکام فقهی در کار ما تاثیر دارد؛ بنابراین پیشنهاد من این است که این طرح را از فوریت خارج کنیم تا حقی از واقفان و شهروندان ضایع نشود.

مسجدجامعی افزود: اگر در دوره کنونی رسیدیم مطالعات این طرح را انجام دهیم و اگر نه اینطور نباشد که حتماً این شورا درباره آن نظر دهد؛ چون این بحث مربوط به این دهه و آن دهه نیست و خیلی نکات پیچیده‌ای دارد.

مسجدجامعی با خطاب قرار دادن محسن هاشمی، رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در جلسات مربوطه شخص شما و آقای حناچی شرکت داشتید، شما می‌گویید به عنوان ناظر حضور داشتید منتهای حرف شما، جمع بندی و دفاع از این ارقام نیست. فکر می‌کردم اولویتی ندارد که در دستور قرار گیرد و نظر شما هم همین بود اما حالا که در دستور آمده می‌گویم اولویتی ندارد که با این همه فشردگی کار و برنامه به یک فوریت آن رای دهیم.

3-302

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: