• سه شنبه ١ تير ١٤٠٠-١٣:٠٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢١٨٦٨
در جلسه شورا صورت گرفت:

رای موافق شورا به تجمیع وجوه درآمدی شهرداری در حساب متمرکز

یک فوریت لایحه شهردار تهران درخصوص «تایید حساب تمرکز وجوه درآمدی - سازمان بوستان‎ها و فضای سبز شهرداری - سازمان زیباسازی شهر تهران - سازمان پایانه‎ ها و پارک‎ سوارها - سازمان آتش‎نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران - سازمان حمل و نقل و ترافیک - شرکت برج میلاد» مورد بررسی اعضا قرار گرفت و به تصویب رسید.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بینالملل شورای اسلامی شهر تهران، یک فوریت لایحه شهردار تهران درخصوص «تایید حساب تمرکز وجوه درامدی - سازمان بوستانها و فضای سبز شهرداری - سازمان زیباسازی شهر تهران - سازمان پایانه ها و پارک سوارها - سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهر تهران - سازمان حمل و نقل و ترافیک - شرکت برج میلاد» در سیصد و چهارمین جلسه شورا مورد بررسی قرار گرفت و وحید عرب، مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تهران در این خصوص گفت: براساس تبصره 12 ذیل ماده 80، کلیه درآمدهای شهرداری باید به حساب‌هایی واریز شوند که به تایید شورای شهر رسیده باشند، در بودجه سال 1400، یک سری درآمدهای اختصاصی تعریف شده بودند و هشت حساب برای این موارد از جمله عوارض گسترش فضای سبز و عوارض کسر پارکینگ و... ذکر شده است. لذا لایحه را با جدول پیوست معرفی کردیم.

سید حسن رسولی در این خصوص گفت: مصوبه ما در بودجه سال جاری تصریح میکند که این درآمدها از درآمدهای اختصاصی هستند و در خزانه متمرکز شهرداری در همین حسابها واریز شده و حسب مصوبه شورا در موارد تعیین شده به هزینه گرفته میشود. اما ابهام چیست؟

عرب در پاسخ گفت: در اینجا صرفا درخواست تایید حسابها را داریم.

در پایان یک فوریت لایحه بدون مخالف و موافق به رای گذاشته شد و با ۱۴ رای موافق به تصویب رسید.

7-304

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: