• شنبه ١٣ شهريور ١٤٠٠-١٦:٤٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٢٣٩٨
علوی در بازدید از ستاد سمن های شورا تهران عنوان کرد؛

اولویت‌های زندگی شهروندان تهرانی در دستور کار ستاد سمن‌ها

عضو شورای شهر تهران در بازدید از ستاد سمن‌های شورا شهر تهران تأکید کرد: اولویت‌های زندگی شهروندان تهرانی باید در دستور کار ستاد سمن‌ها قرار گیرد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران سید احمد علوی رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی شورای شهر تهران صبح امروز با حضور در ستاد سمن‌های شورای شهر تهران از این ستاد بازدید کرد و در جریان آخرین اقدامات ستاد توان‌افزایی و حمایت از سازمان‌های مردم‌نهاد شورای شهر تهران قرار گرفت.
وی در جریان این بازدید بر این نکته تاکید کرد بسیاری از طرح‌های شهری را می‌توان در قالب طرح‌های جهادی از طریق سمن‌ها عملیاتی کرد.
سمن‌ها با نیت خیر و اصلاح‌گرانه‌ای که دارند، قطعا بازوی اجرایی در بهسازی شهر خواهند بود.
علوی بر لزوم فعالیت هرچه بیشتر و بهتر و موثرتر ستاد سمن‌ها در تهران تاکیر کرد و افزود: یقینا اجرای طرح‌های مهم و سراسری در کلانشهری مانند تهران نیازمند مشارکت‌های مردمی است و هرجا مردم پای کار آمده اند، کارها نیز به نحو احسن اجرا و پیش رفته‌اند.
وی با اشاره به همه گیری ویروس کرونا گفت: در همین مدت نزدیک به ۲ سالی که از همه گیری این ویروس منحوس می‌گذرد، شاهد بودیم که حضور مردم و مشارکت آنها در تهیه و توزیع لوازم پیشگیری از ابتلا به کرونا و همچنین حضور آنها در مباحث آموزشی چقدر مهم و مفید بود.
رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی شورای شهر تهران همچنین با اشاره به فعالیت‌های کنونی سمن‌ها در شهر تهران گفت: این سمن‌ها در آینده‌ای نزدیک مجری تمام طرح‌های جهادی خواهند شد و این طرح‌ها را از این طریق راهبری می کنیم.
وی در ادامه تاکید کرد: اولویت‌های زندگی شهروندان تهرانی باید در دستور کارستاد سمن‌ها قرار گیرد و از این طریق بتوانیم سریع تر به این اولویت‌ها رسیدگی کنیم.
علوی در پایان بازدید خود از ستاد سمن‌ها بر این نکته که در دستور کار قرار گرفتن رسیدگی به اولویت‌های شهروندان می تواند بسیاری از مشکلات شهر تهران را حل کند گفت: ان شاءالله بتوانیم با کمک خود مردم مشکلات و اولویت‌های زندگی در کلانشهر تهران را رسیدگی و رفع کنیم.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: