• سه شنبه ١٦ شهريور ١٤٠٠-١٥:٣٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٢٤٤٤
علی اصغر قائمی خطاب به شهردار منطقه بیست:

سایت های دپوی زباله در برخی محلات منطقه بیست غیر رسمی است

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا در واکنش به گزارش شهردار منطقه 20 با بیان اینکه آیا 12 اپلیکیشنی که برای خدمات شهری ری ایجاد شده با همکاری و تایید سازمان فاوا بوده است ادامه داد: برخی مشاهدات و گزارش ها نشان می دهد که سایت های دپوی زباله در برخی محلات منطقه 20غیر قانونی و غیر رسمی هستند.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین‏الملل شورای اسلامی شهر تهران، علی اصغر قائمی در جریان دهمین جلسه شورا و در واکنش به گزارش شهردار منطقه 20 اظهار داشت: در گزارش ارائه شده صحبت از ایجاد 12 اپلیکیشن برای توسعه خدمات هوشمند در محدوده ری شد که ظاهرا" به بهرهبرداری هم رسیده است. حال این سوال مطرح است که کدام یک از این 12 اپلیکیشن با همکاری و هماهنگی و تایید سازمان فناوری اطلاعات شهرداری صورت گرفته است؟

او در ادامه خاطر نشان ساخت: در بازدیدی که دیروز از پروژه شهید رستگاری داشتیم، با سایتی مواجه شدیم که محل دپوی زبالههایی است که توسط زبالهگردها بصورت غیر رسمی ایجاد شده است و هیچ هماهنگی هم با سازمان مدیریت پسماند ندارند. حتی زمینی که برای این کار استفاده شده هم تصرف غیر قانونی بوده است. در این خصوص چه کرده اید؟

 11-10

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: