• سه شنبه ١٦ شهريور ١٤٠٠-١٦:٤٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٢٤٤٦
حجت الاسلام آقامیری خطاب به شهردار منطقه بیست:

ادعای افزایش سه متر مربعی فضای سبز در منطقه 20/ آیا شما یک میلیون و 362 هزار متر مربع فضای سبز ایجاد کردید؟

نایب رییس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای شهر تهران خطاب به شهردار منطقه بیست گفت: ری یک مقصد گردشگری زیارتی محسوب می شود برای رونق گردشگری ری چه فعالیتی کردید؟

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران حجت الاسلام سید محمد آقا میری در دهمین جلسه شورا و پس از استماع گزارش شهردار منطقه 20 گفت: حجت الاسلام «سید محمد آقا میری» در دهمین جلسه شورا و پس از استماع گزارش شهردار منطقه 20 گفت: در گزارشی که ارائه شد، از اجرای پروژه های کوچک مقیاس آماری ارائه شده بدون آنکه جزئیات آن ذکر شود.

مهندس آقامیری با تأکید بر اینکه بخشی از این پروژه ها توسط بخش خصوصی اجرا شده، خاطر نشان کردند: «شهردار منطقه 20 از بیان اینکه چه تعداد از پروژه های فوق الذکر توسط شهرداری انجام شده، امتناع  کرده اند، علاوه بر اینکه، آنگونه که اطلاع حاصل شده، بخش اعظم پروژه های اجرایی نیز توسط بخش خصوصی در شهرری اجرا شده و بخش دولتی سرمایه گذاری انجام نداده است».
 
آقامیری تأکید کرد، اگرچه شهردار منطقه 20 آماری از پروژه های شاخص و مهم منطقه ارائه دادند، اما آمار و ارقام ارائه شده تماما کلی بوده و مشخص نیست، چند در صد این پروژه ها اجرا شدند و چند درصد از آنها باقی مانده است.
 
نائب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل در ادامه به بحث «گردشگری» در شهرری اشاره داشته و در این زمنیه خواستار توضیحاتی از سوی شهردار منطقه 20 شده و گفتند: برای افزایش گردشگری در شهرری اقداماتی انجام داده اید، اما دقیقا نگفته اید که چه فعالیت هایی بوده است.
 
آقامیری با تأکید بر اینکه، در موضوع گردشگری، به شهرری به لحاظ محیط و فضای مذهبی اش صرفا به عنوان مقصد گردشگری نمی شود، نگاه کرد، خواستار ارائه آماری دقیق از تعداد مسافرانی شد که سالیانه این منطقه را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب می کنند.
 
مهندس آقامیری در ادامه سخنان خود، با اشاره به بحث سرانه فضای سبز در منطقه 20 گفت: آقای شهردار شما در گزارشتان اشاره داشتید که سرانه فضای سبز در شهرری را به ازای هر نفر سه متر افزایش داده اید، همچنین آمار دادید که 454 هزار نفر در ری ساکن هستند، این بدین معناست که شما  یک میلیون و 362 هزار متر مربع فضای سبز باید اضافه کرده باشید، این در حالی است که اگر افراد در محدوده که بالغ بر  387 هزار نفر است را نیز در نظر بگیریم شما  یک میلیون و  161 هزار متر مربع فضای سبز باید اضافه کرده باشید.
 
حجت الاسلام آقامیری در ادامه با اشاره به اینکه شهردار منطقه 20 تنها از احداث یک بوستان 8 هکتاری یعنی 80 هزار متر مربع، در ری سخن گفته بودند، تصریح کردند: مابقی اقدامات شهرداری منطقه 20 تجهیز بوستان هایی بوده که از قبل وجود داشته اند، لذا خواستار شفاف سازی درباره سعه متر سرانه فضای سبز مورد ادعا از سوی شهردار منطقه 20 شدند.

13-10

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: