• سه شنبه ١٦ شهريور ١٤٠٠-١٧:٣٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٢٤٤٩
در دهمین جلسه تصویب شد:

بررسی انتخاب نماینده شورا برای كار گروه «ساماندهي دكل‎ها، آنتن‏ های مخابراتی" در جلسه آینده

اعضای شورای اسلامی شهر تهران انتخاب نماينده جهت عضويت در كار گروه «ساماندهي دكل‎ها، آنتن‏ها و ايستگاه‎هاي ارتباط راديويي در شهر تهران» را به جلسه بعدی موکول کردند.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین ‏الملل شورای اسلامی شهر تهران، در دهمین جلسه شورا انتخاب يك نفر نماينده شوراي اسلامي شهر تهران جهت عضويت در كار گروه «ساماندهي دكلها، آنتن‏ها و ايستگاههاي ارتباط راديويي در شهر تهران» در دستور کار اعضا قرار گرفت و محسن پیرهادی از جانب کمیسیون سلامت گفت: در جلسه کمیسیون، مهدی بابایی را بعنوان نماینده انتخاب و به شورا معرفی کردیم.

علی اصغر قائمی نیز برای نمایندگی اعلام آمادگی کرد و گفت: با توجه به اینکه بار فنی این موضوع بیشتر از بار محیط زیستی آن است اعلام آمادگی میکنم.

همچنین تشکری هاشمی نیز گفت: این موضوع در گذشته به علل فنی و تخصصی بودن همواره در حوزه کمیسیون حمل و نقل و عمران بوده است. درواقع بحث دکلها کاملا فنی و تخصصی است و شهرداری باید در این حوزه از هرگونه اقدام غیر تخصصی جلوگیری کند. لذا تقاضا میکنم تنها فردی که در سطح شورا و شهرداری در این حوزه تخصص دارد، یعنی آقای قائمی را برای این کار انتخاب کنیم.

اما مهدی بابایی اظهار داشت: وقتی مصوبه شورا در سال 91 را میخوانیم، نام مصوبه بیانگر اهداف خرد و کلانی است که یکی از آنان، ساماندهی دکلها، آنتنها و ایستگاههای ارتباط رادیویی در راستای حفظ سیما و منظر شهر تهران و حفظ سلامت مردم و محیط زیست و همچنین ایمنی دکلهاست. بنابراین تمام وظایف در راستای حفظ منظر شهری و سلامت مردم و حوزه محیط زیست و همچنین ایمنی در کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری قرار دارد، لذا این مورد به این کمیسیون تفویض شده است چون موضوعات فنی این حوزه توسط وزارت ارتباطات و فناوری مورد پیگیری قرار میگیرد، کار به کمیسیون سلامت و محیط زیست تفویض شده است.

او افزود: البته رشته تحصیلی بنده مدیریت تکنولژی است که میتواند به این حوزه نیز ارتباط داشته باشد.

در پایان پرویز سروری طی پیشهادی گفت: به نظر میرسد انتقال این موضوع به کمیسیون سلامت، مخاطراتی است که در این موضوع برای مردم وجود دارد و به همین دلیل، این موضوع به این کمیسیون داده شده است. اما اینکه نکات فنی هم در درک این مخاطرات مهم است، موضوع قابل تاملی است. بنابراین پیشنهاد میکنم موضوع را به جلسه شنبه موکول کنیم و پس از بررسی آن را در جلسه یکشنبه مطرح کنیم.

پیشنهاد سروری به رای گذاشته شد و به تصویب رسید.

16-10

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: