• شنبه ٢٠ شهريور ١٤٠٠-١٤:٥٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٢٤٨٧
نائب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر:

بازدید از پروژه‌ ها باعث ارائه خدمت بهتر نیروهای اجرایی می‌شود

شهر: نائب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: معتقدم که بازدید اعضای شورای شهر به عنوان نماینده‌ های مردم از پروژه‌ ها و محل معاونت‌ها نگاه بازتری به اعضا می‌دهد. در کمیسیون‌های تخصصی این دید همه جانبه وجود دارد اما باید امکانی فراهم کرد تا با بازدید همه اعضا، نیروهای اجرایی خدمت بهتر و بهینه‌تری به شهروندان ارائه دهند.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران به نقل از شهر، علیرضا نادعلی شهرستانی، نائب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران چهارشنبه-۱۷ شهریور ۱۴۰۰- در حاشیه بازدید از مرکز کنترل فرمان شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه بیان کرد: معتقدم که بازدید ما به عنوان نماینده‌ های مردم در شورای اسلامی شهر تهران از پروژه‌ ها و محل معاونت‌ها نگاه بازتری به اعضا می‌دهد.

او در ادامه اضافه کرد: همکاران بنده در کمیسیون‌ های تخصصی این دید همه جانبه را دارند اما باید امکانی فراهم کرد تا با بازدید همه اعضا، نیروهای اجرایی خدمت بهتر و بهینه‌ تری به شهروندان ارائه دهند.

نادعلی شهرستانی با بیان اینکه درحال حاضر علاوه بر تأمین آسایش مسافران حمل و نقل عمومی باید در کنترل کرونا ورود کنیم، عنوان کرد: باید از ازدحام و تراکم‌ حمل و نقل عمومی کاسته شود تا پویایی در شهر باقی بماند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: تلاش می‌شود که برای ارائه خدمت بهتر همکاران به شهروندان هرچه نیاز هست چه در ارتباط با دولت یا مجلس فراهم شود.

 

 
 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: