• سه شنبه ٢٣ شهريور ١٤٠٠-١١:٤٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٢٥١٥
احمد صادقی تذکر داد:

ایمنی بازارهای گل و گیاه باید تامین شود/ بارها درباره خطرات و عدم ایمنی بازار گل و گیاه شهید محلاتی هشدار داده بودم

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با اشاره به آتش سوزی در بازار گل و گیاه شهید محلاتی گفت: بارها نسبت به خطرات احتمالی در این بازار هشدار داده بودم و بر ضرورت تامین ایمنی چنین مکان هایی تاکید داشته ام.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شوری اسلامی شهر تهران احمد صادقی در دوازدهمین جلسه شورا گفت: دیروز بخشی از بازار گل خیابان نبرد که معروف به بازار گل شهید محلاتی در منطقه 14 است دچار آتش سوزی شده و بر اثر آتش سوزی حدود 20 غرفه در بخش غربی سوخت. البته همزمان با این آتش سوزی جمعیت زیادی از مردم که برای تهیه گل و گیاه آمده بودند، که خوشبختانه آسیبی ندیدند.

صادقی افزود: بنده با توجه به شناختی که از گذشته از این محل داشتم نسبت به خطرات و ایمنی بازار گل وگیاه هشدار داده بودم و  از هفته های گذشته تیمی را برای رصد این موارد و جلساتی را نیز با مجموعه مدیران بازار گل و شهرداری برگزار کردیم  اما اقدامی صورت نگرفت و حادثه پیش آمده نشان داد که پیش بینی بنده درست از آب درآمد.

عضو کمیسیون برنامه وبودجه شورا با بیان اینکه بررسی ها نشان می دهد این بازار گل بدون مجوز در این مکان ایجاد شده و حتی توسعه بی رویه مستمر داشته است، گفت: جای تعجب دارد که در روبروی شهرداری منطقه 14 این توسعه بی رویه و قارچ گونه در حال انجام است و این در حالی است که این مکان در مدت زمان شیوع کرونا و زمانی که دستور العمل های بهداشتی مبنی بر تعطیلی مراکز تجمعی اجرا شد تمکین نکرده و حتی یک روز هم تعطیل نبوده است.

احمد صادقی در ادامه تاکید کرد که  سازمان پیشگیری و مدیریت بحران و نیز شهرداری منطقه 14 موضوع ایمنی بازار گل شهید محلاتی و رشد بی رویه آن را هر چه سریعتر در دستور خود قرار دهند و گزارش  مکتوب آن را تقدیم هیات رییسه کنند.

در ادامه مهدی چمران به عنوان ریاست جلسه گفت: موضوع بازار گل که مطرح کردید بحث به جایی است و یکی از مکان هایی است که می تواند هم  بسیار مفید باشد و هم خطر آفرین که البته حادثه هم در آن رخ داد. لذا باید به بحث ایمن سازی و حسن استفاده از آن رسیدگی شود.

4-12

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: