• چهارشنبه ٢٤ شهريور ١٤٠٠-١٢:٠٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٢٥٢٢
رئیس کمیسیون سلامت، محیط ‌زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران:

پیام‌های مردمی باید همانند پیام شهردار تهران پیگیری شود

در نشست رئیس و اعضای کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری با مسئولان سامانه ۱۳۷ و ۱۸۸۸ و همچنین رئیس سابق و کنونی سازمان بازرسی و معاون خدمات شهری وضعیت و مشکلات دو سامانه مردمی ۱۳۷ و ۱۸۸۸ بررسی شد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران رئیس کمیسیون سلامت، محیط ‌زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در این جلسه خطاب به  رئیس سازمان بازرسی اظهار کرد: روند کنونی سامانه ۱۳۷ پاسخگوی حجم درخواست‌های شهروندان نیست و به همین دلیل لازم است که اقدامات لازم برای اصلاح روند فعلی صورت پذیرد.

پیرهادی تأکید کرد که بالغ‌ بر ۷۰ درصد تماس‌های ۱۳۷ در حوزه خدمات شهری است. بنابراین موضوع تحلیل پیام‌های ۱۳۷ جهت رفع اساسی مشکلات مطرح شده توسط شهروندان بسیار مهم است. به همین دلیل موضوع تحلیل پیام های این سامانه باید با جدیت انجام شود و این اقدام به گونه‌ای انجام گردد که گویا پیام ها را شهردار تهران ارسال کرده است. یعنی هیچ تفاوتی در انجام پیام‌های ارسالی از سوی شهروندان و مسئولان ارشد شهری وجود نداشته باشد.

او گفت: پیام‌های ۱۳۷ چشمان بینای شورا و شهرداری تهران هستند و یکی از موثرترین ظرفیت‌ها در عرصه مدیریت شهری است. اگر توجه و اهمیت لازم را به این سامانه نداشته باشیم اعتماد مردم از بین می‌رود و بازگشت اطمینان به شهروندان به‌سادگی امکان‌پذیر نخواهد بود.

همچنین در این جلسه تصریح شد که کانکس‌های تجهیزات ۱۳۷ پرتابل در نواحی ۱۲۳ گانه به‌زودی تحویل خواهند شد. این اقدام باعث ارتقا کیفیت خدمات‌رسانی در خودروها می‌شود.

 

لزوم تسریع در پاسخگویی به شهروندان در تماس با سامانه‌های 137 و 1888

در ادامه این جلسه مصوب شد که رئیس سازمان بازرسی نسبت به برگزاری جلسه با معاونت امور اجتماعی و فرهنگی و همچنین تبیین موضوعات ۱۳۷ و ۱۸۸۸ اقدام نماید. چراکه این جلسات موجب تحول در این حوزه خواهد شد.

همچنین سازمان بازرسی موظف شد نسبت به تنظیم دستورالعمل و پیوست‌های رسانه‌ای برای سامانه‌های ۱۳۷ و ۱۸۸۸ و ابلاغ آن به واحدهای مختلف شهرداری اقدام نماید.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: