• يکشنبه ٢٨ شهريور ١٤٠٠-١١:١٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٢٥٤٨
مهدی چمران در جمع قهرمانان پارالمپیک 2020 توکیو:

افتخار آفرینی قهرمانان پارالمپیک امید را در دل مردم زنده کرد

رییس شورای اسلامی شهر تهران در جمع قهرمانان پارالمپیک 2020 توکیو یادآور شد: طنین نام شهید سلیمانی در مسابقات پارالمپیک 2020 توکیو و افتخار آفرینی شما عزیزان امید را در دل مردم زنده کرد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران نشست صمیمی شهردار تهران با جمعی از قهرمانان پارالمپیک ۲۰۲۰توکیو با حضور مهدی چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا زاکانی شهردار تهران، نرگس معدنی پور رییس کمیسیون فرهنگی، محمد آخوندی رییس کمیسیون برنامه و بودجه و زهرا شمس احسان رییس کمیته ورزش شورا ، توکلی زاده معاون شهردار تهران، محسنی رییس سازمان ورزش شهرداری و جمعی از قهرمانان پارالمپیک توکیو برگزار شد.

مهدی چمران در این نشست، گفت: اینکه شما عزیزان افتخار آفرینی کردید یک اقدام عظیم بوده و امیدواریم در آینده شاهد افتخار آفرینی بیشتر جانبازان و معلولان عزیز در عرصه ورزش و دیگر عرصه ها باشیم.

رییس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه افزود: افتخار آفرینی شما سبب شد همه ملت شاد شدند، رهبر معظم انقلاب، روح حضرت امام و همه ملت حتی از یک دانش آموز گرفته تا یک فرد مسن همه خوشحال شدند و به این شادی افتخار می کنند.

چمران در ادامه سخنان خود با اشاره به سخنان یکی از مدال آوران پارالمپیک که تهرانی ها مظلوم هستند نیز گفت : من هم به عنوان یک تهرانی می گویم که تهرانی ها مظلوم واقع می شوند  و امیدواریم این مظلومیت در عرصه های مختلف رخت بربندد به ویژه در عرصه ورزش.

رییس شورای اسلامی شهر تهران همچنین خطاب به ورزشکاران حاضر در این نشست،  گفت: قهرمانی و افتخار آفرینی شما از جنبه دیگر دارای ارزش است چرا که شما امید را در دل مردم زنده کردید، همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند "دشمنان انقلاب همواره در صدد این هستند که امید را در دل مردم بخشکانند و لذا ما باید همواره در جهت عکس این رویه عمل کنیم " و این افتخار آفرینی شما در راستای زنده نگاه داشتن امید در دل مردم بود. ما با امید زنده هستیم و باید به آینده امید داشته باشیم  و امیدواریم بتوانیم با شما خدمتگزار کوچکی برای مردم باشیم.

چمران در خاتمه اظهار داشت: از اینکه نام شهید سلیمانی به واسطه نام گذاری کاروان در این مسابقات و به واسطه مدال آوری شما طنین انداز شد، تشکر می کنیم و قدردان این پیروزی ها هستیم.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: