• يکشنبه ٢٨ شهريور ١٤٠٠-١٢:٣٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٢٥٥٠
معدنی پور در جمع قهرمانان پارالمپیک 2020 توکیو خبر داد؛

آمادگی مدیریت شهری در برگزاری بازی های محلی و شهری/ از توان ورزشکاران توان یاب استفاده میکنیم+عکس

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران بر آمادگی مدیریت شهری در برگزاری بازی های محلی و شهری برای کم توانان و معلولان تاکید کرد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز شنبه (۲۸ شهریور ماه) نشست تجلیل از قهرمانان پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو با حضور مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران، علیرضا زاکانی شهردار تهران، نرگس معدنی پور رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا، محمد آخوندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورا و زهرا شمس احسان رئیس کمیته ورزش شورا شهر تهران برگزار شد.

در این جلسه نرگس معدنی پور رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با اشاره به اینکه در آموزه های دینی به ورزش توجه ویژه ای شده است، گفت ورزش در مفاهیم دینی در چارچوب امر به معروف تعریف می شود و همین موضوع نشان دهنده اهمیت آن در زندگی فردی و اجتماعی است.

وی ادامه داد: ورزشکاران ما در مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو افتخارها آفریدند و با کسب ۱۲ مدال طلا، ۱۱ مدال نقره و یک مدال برنز پیامی غرورانگیز از توانایی مردان و زنان ایران زمین به جهان مخابره کردند.

عضو شورای ششم شهر تهران با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران مبنی بر اینکه " مهم‌ترین پیام قهرمانی ورزشکاران افتخارآفرین کشور در صحنه‌های بین‌المللی، امکان تحقق کارهای به ظاهر نشدنی و انتقال پیام ایستادگی و امید و نشاط به جامعه و جوانان است"، گفت: تحقق کار نشدنی نکته مهمی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی به آن اشاره فرمودند. شما ورزشکاران پارالمپیک نشان دادید که بسیاری از کارها که در ورای تصور است قابل انجام است.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای ششم بیان داشت: افتخار آفرینی شما می تواند خیل عظیمی از کودکان، نوجوانان، جوانان و بانوان را به ورزش سوق دهد که این امر باعث ایجاد امید، نشاط، تحرک و پویایی خواهد شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه قهرمانی شما مترادف با هزاران پروژه فرهنگی است، اظهار داشت: شما با عملکرد خود در پارالمپیک توانستید روحیه ای جدید در جامعه ایجاد کنید و خدا باوری و دین مداری را به معنی واقعی نشان دهید.

وی تاکید کرد: در مسابقات پارالمپیک عظمت روحی و توانایی ذهنی انسان هاست که به رخ کشیده میشود.

معدنی پور در ادامه بر ضرورت ورود مدیریت شهری در شناسایی مشکلات معلولان تاکید کرد و گفت: حضور شما عزیزان در کنار مدیریت شهری می تواند مدیران را از مشکلات واقعی کم توانان در رویارویی با شهر و بالاخص در زمینه حرکت و تردد آنها در شهر، مطلع سازد.

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای ششم ادامه داد: حضور شما می تواند مشوق بزرگی در اقناع شهروندان برای پذیرش و ایفای مسئولیت های اجتماعی شان در قبال معلولان و کم توانان شهر باشد.

وی در پایان بیان داشت: مدیریت شهری آماده آست تا زمینه سازی و تسهیل گری لازم جهت برگزاری بازی های محلی و شهری برای توانیابان را فراهم سازد.

لینک تصاویر:

yun.ir/oofehe

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: