• دوشنبه ٢٩ شهريور ١٤٠٠-٠٩:٥٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٢٥٥٨
همراه با بازدید عضو شورای اسلامی شهر و معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران:

برپایی بزرگترین موزه زنده و نمایش میدانی دفاع مقدس در بوستان ولایت

مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با همراهی امین توکلی زاده معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و علی توکلی شهردار منطقه ۱۹ با حضور در بوستان بزرگ ولایت از محل برپایی بزرگترین موزه زنده و نمایش میدانی دفاع مقدس بازدید کردند.

‌به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با همراهی امین توکلی زاده معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و علی توکلی شهردار منطقه ۱۹ با حضور در بوستان بزرگ ولایت از محل برپایی بزرگترین موزه زنده و نمایش میدانی دفاع مقدس بازدید کردند.

طی این بازدید مسئولان حاضر  به محل آماده سازی این موزه زنده که در دو بخش نمایشگاهی و رزم نمایش «معبر» تدارک دیده شده است، رفته و ضمن انجام هماهنگی های لازم فی مابین، در جریان اقدامات اجرایی، اهداف و بخش های مختلف این برنامه قرار گرفتند.

در این بازدید پیرهادی عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اهمیت این رزم نمایش در زنده نگه داشتن یاد و خاطرات ۸ سال دفاع مقدس و انتقال ارزش های این دوران بویژه به نسل جدید،  ایثار و شهادت را از ارکان اصلی حفظ نظام اسلامی دانست و بر ترویج و تحکیم این فرهنگ به عنوان وظیفه ای همگانی تأکید کرد.

توکلی زاده معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران نیز به سیاست های شهرداری تهران در دوره جدید اشاره و جلب رضایت و نظر شهروندان را از اصلی ترین راهبردهای مد نظر شهردار تهران اعلام کرد.

پس از این بازدید جلسه ای نیز به منظور پیگیری روند کار، هماهنگی های فی مابین و تشریح موارد لازم برگزار شد که طی آن از اقدامات صورت گرفته توسط سپاه محمد رسول الله(ص)، سازمان بسیج شهرداری تهران و شهرداری منطقه ۱۹ در برپایی رزم نمایش معبر قدردانی شد.

براساس این گزارش بزرگترین موزه زنده کشور به مناسبت هفته دفاع مقدس و با هدف ترسیم و بازسازی صحنه ها و وقایع، آثار و دستاوردهای دوران هشت سال دفاع مقدس در بوستان بزرگ  ولایت درب مجموعه شهربانو، با مشارکت سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) و شهرداری تهران آماده سازی شده و از ۲۷ شهریور تا ۱۰ مهر نیز میزبان شهروندان پایتخت خواهد بود.

بازدید از نمایشگاه یاد یاران و رزم نمایش معبر پس از نماز مغرب و عشاء تا ساعت ۲۴ برای عموم شهروندان رایگان است. ضمن اینکه علاقه مندان می‌توانند در کنار آن از برنامه های موکب شهرداری منطقه ۱۹، خدمات ایستگاه سلامت،  نمایشگاه آموزش شهروندی و نگهداری کودکان بهره مند شوند.

گفتنی است: مقدمات لازم برای آماده سازی محل موزه زنده و نمایشگاه با هموارسازی مسیرها و بکارگیری تجهیزات مختلف خدمات شهری اعم از ماشین شن کش، گریدر و ماشین آلات سنگین، تبلیغات و فضاسازی و همچنین هماهنگی برای استقرار اورژانس و آتش نشانی صورت گرفته است.

‌براساس این گزارش این برنامه سال گذشته نیز با عنوان «معبری به آسمان» در پرند اجرا شد . «نقطه رهایی» عنوان دیگر این برنامه است که طی سال های ۹۵ و ۹۷ به ترتیب در اندیمشک و مصلی تهران برگزار شدند.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: