• سه شنبه ٣٠ شهريور ١٤٠٠-١٣:٢٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٢٥٧٥
به پیشنهاد کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران صورت گرفت؛

انتخاب نماینده شورا در کمیته انضباطی رسیدگی به تخلفات بخش خصوصی شرکت واحد اتوبوسرانی

با انتخاب اعضای شورای اسلامی شهر تهران و پیشنهاد کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا سید مهدی حسینی پویا به عنوان نماینده شورا در كميته انضباطي رسيدگي به تخلفات موضوع تبصره ذيل ماده 17 « دستورالعمل مشاركت بخش خصوصي در بهره برداري از خطوط اتوبوس راني، ميني بوس راني، ميدل باس و ون شهر تهران » انتخاب شد.

 
به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران در سیزدهمین جلسه شورا موضوع  انتخاب يك نفر نماينده شورا جهت عضويت در كميته انضباطي رسيدگي به تخلفات موضوع تبصره ذيل ماده 17 « دستورالعمل مشاركت بخش خصوصي در بهره برداري از خطوط اتوبوس راني، ميني بوس راني، ميدل باس و ون شهر تهران » در دستور قرار گرفت. 
سید جعفر تشکری هاشمی رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در ادامه این امر گفت: طبق تبصره 13 قانون بودجه سال 85 که حمایت از بخش خصوصی در حمل و نقل شهری پیش بینی شده بود آیین نامه ای توسط دولت برای این موضوع تدوین شد.
تشکری افزود: بر طبق این آیین نامه برای رسیدگی به تخلفات بخش خصوصی اعم از شرکت ها و اشخاص حقیقی  در حدود 11 عنوان تخلفی کمیته ای بایستی تشکیل شود که در این کمیته یکی از نمایندگان از سوی شورای شهر تعیین می شود. 
وی افزود: شورا نیز در مصوبه 314 خود در سال 86 آیین نامه این موضوع را تدوین کرده و طبق ماده 42 برای رسیدگی به تخلفات بخش خصوصی شرکت واحد اتوبوسرانی 5 نفر تعیین شده که یک نفر کارشناس خبره مطلع به انتخاب و معرفی شورا برای این کمیته بایستی انتخاب شود . 
رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا ادامه داد: در این راستا کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا آقای سید مهدی حسینی پویا که  تجارب ارزشمندی در حوزه حمل و نقل دارند را پیشنهاد داده که در این کمیته حضور داشته باشند . 
در نهایت آقای حسینی پویا با 12 رای به عنوان نماینده شورا  در جهت عضويت در كميته انضباطي رسيدگي به تخلفات موضوع تبصره ذيل ماده 17 « دستورالعمل مشاركت بخش خصوصي در بهره برداري از خطوط اتوبوس راني، ميني بوس راني، ميدي باس و ون شهر تهران » انتخاب شد.
6-13

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: