• شنبه ١٤ اسفند ١٤٠٠-٠٩:١٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٣٩٠١
تشکری هاشمی عنوان کرد:

توقف خط تولید "پژو و سمند" به نفع رانندگان و مسافران تاکسی

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران در واکنش به توقف خط تولید پژو و سمند از سال آینده، گفت: این اتفاق به نفع رانندگان و مسافران تاکسی محسوب می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران جعفر تشکری هاشمی در گفت وگو با ایسنا، در واکنش به وعده مسئولان ایران خودرو مبنی بر توقف خط تولید پژو و سمند از سال آینده و تاثیر آن بروی نوسازی تاکسی ها گفت: ما سال هاست که از کیفیت پایین خودروهای تاکسی تولید داخل گله مند بوده ایم.
 
وی با بیان اینکه  حتی در مقطعی تلاش شد خودروهای خارجی جایگزین شوند و البته در همین راستا بیش از ۲۰۰۰ تاکسی با برندهای تویوتا، هیوندای، فولکس و ... نوسازی شد، افزود:  امیدوارم محصولات جدید که جایگزین پژو و سمند می شود، این انتظار را به طور کامل تامین کنند.
 
تشکری هاشمی افزود: حتما جایگزین این دو خودرو(پژو و سمند)،  خودروهای با کیفیت تر و نسل جدید محصولات این شرکت خواهد بود که با توجه به بهبود روند تولید محصولات داخلی، این اتفاق به نفع رانندگان و مسافران تاکسی محسوب می شود.
 
به گزارش ایسنا،  به تازگی معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو اعلام کرد که " در سال ۱۴۰۱ خودروهای ۴۰۵ و سمند از مدار تولید خارج می شود." این در حالی است که ناوگان تاکسیرانی شهر تهران از ۲ خودروی پژو و سمند تامین می شود.
 
انتهای پیام

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: