• سه شنبه ٢ فروردين ١٤٠١-١٢:٤١
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٣٩٩٢
پیرهادی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

لزوم همسان سازی حقوق کارکنان شهرداری/ مشکلات و موانع شهری رفع شود

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران گفت:همسان سازی حقوق کارکنان شهرداری با سایر دستگاه‌های دولتی باید در سال ۱۴۰۱ انجام شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان مهدی پیرهادی گفت: پیگیری در خصوص آغاز عملیات اجرایی ۷۰ مخزن آب اضطراری در مواقع بحران (افتتاح عملیات اجرایی مخزن اضطراری در منطقه ۲) و انعقاد تفاهم نامه به منظور احداث تصفیه خانه فاضلاب در منطقه ۲۲ (خرگوش دره) و رفع مشکل ۱۵۰ هزار نفر از مردم منطقه ۲۱ و ۲۲، از دیگر اقداماتی است که در سال ۱۴۰۱ در دستور کار است.
 
پیرهادی گفت: تملک باغات به منظور ایجاد بوستان بویژه در مناطق فاقد بوستان و کم برخوردار املاکی در مناطق ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۴ و ۱۶ بابت احداث بوستان و طراحی و تجهیز قطعه زمینی به متراژ ۲۰ هزار مترمربع به منظور احداث بوستان جهت استفاده شهروندان تا خرداد ۱۴۰۱ در منطقه ۱۷ شهرداری تهران، پیگیری شده است.
 
‎به گفته رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران، همسان سازی حقوق کارکنان شهرداری با سایر دستگاه‌های دولتی و تلاش برای رفع عقب افتادگی انباشته حوزه حقوق و مزایا و رفاهیات کارکنان شهرداری تهران باید در سال ۱۴۰۱ انجام شود.
 
پیرهادی گفت:  تاکید بر بازنگری طرح جامع و تفصیلی شهر تهران، تعامل با سایر مراکز متولی بحران و ایمنی در کشور به منظور افزایش تاب آوری و مطالعه و تدوین نقشه خطر پذیری شهر تهران، تمرکز بر اطلاع رسانی و آموزش شهروندان در حوزه سلامت، تاکید بر رفع مشکلات و موانع شهری موثر بر سلامت شهروندان، تعامل و همکاری با دیده بان‌های شهری و هم افزایی با گروه‌های مردم نهاد جهت تصمیم گیری در حوزه‌های سلامت، محیط زیست و خدمات شهری و همچنین جلب مشارکت مردم در امور مختلف از دیگر مواردی است که در این دوره پیگیری می‌شود.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: