• دوشنبه ٨ فروردين ١٤٠١-٠٩:٤٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٤٠١٠
امانی در گفت و گو با ایسنا:

الزام شهرداری به رعایت قانون در سال جدید در دستور کار شورا

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران اعلام کرد که الزام شهرداری به رعایت قانون در سال جدید در دستور کار قرار دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران ناصر امانی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه در بهترین تصمیمی که از ابتدای تشکیل شورای ششم تاکنون اخذ شده است به نظرم اصلاح مصوبه تعارض منافع بوده است، گفت: در شورای شهر پنجم مصوبه ای تحت عنوان تعارض منافع تصویب شد اما این مصوبه ناقص بود و مشمول اعضای شورای شهر نبود.
 
وی با بیان اینکه با آغاز دوره ششم شورای شهر، اصلاح مصوبه تعارض منافع را در دستور کار قرار دادیم تا جلوی آغاز یک روند غلط گرفته شود، افزود: البته فکر می کردیم که مدیریت شهری پیش قدم شود؛ اما شورای شهر جلو آمد و این مصوبه را اصلاح کرد که خوشبختانه این اصلاحیه انجام شد.
 
امانی با بیان اینکه متأسفانه در بحث کلان و در حوزه مسائل کلان کشوری مصوبه جدی در خصوص تعارض منافع نداریم، گفت:‌اما شورای پنجم این مصوبه را تصویب کرد و در دوره ششم این مصوبه کامل‌تر شد و می‌تواند به عنوان یک الگوی کشوری مورد توجه قرار گیرد.
 
عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه در این مدت نظارت جدی بر شهرداری تهران داشتیم؛ به گونه‌ای که ۴۶ تذکر به مدیریت شهری دادم و سعی کردم از موضع نماینده مردم مطالبات به حق شهروندان را پیگیری کنم، تصریح کرد: در سال جدید نظارت بر عملکرد شهرداری و الزام آن‌ها به رعایت قانون به عنوان اولویت یک، در دستور کار قرار دارد چرا که باید سعی کنیم شهرداری مقید به رعایت اسناد بالادستی اش همچون مصوبات شورا، بودجه سالانه، برنامه های توسعه‌ای و... شود.
 
وی با بیان اینکه آرزوی من برای تهران در سال جدید داشتن آسمان آبی و خیابان‌های خلوت است،‌ گفت:‌ امیدوارم تهران زمینی سبز و نمایی زیبا برگرفته از معماری ایرانی و اسلامی داشته باشد که اگر محقق شود بسیاری از مشکلات پایتخت‌نشینان نیز مرتفع می‌شود.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: