• شنبه ١٣ فروردين ١٤٠١-١٠:٢٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٤٠٢١
عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در گفت‌وگو با پانا:

طرح زودهنگام برخی مسایل در شورای شهر تهران حاشیه‌ساز می‌شود

نادعلی عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت که نظارت بر فعالیت‌های شهرداری دغدغه همه اعضای شورای شهر تهران است اما مطرح کردن زودهنگام برخی مسایل درخصوص مجموعه‌ای که درحال حرکت رو به جلو است ایجاد حاشیه می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران علیرضا نادعلی در گفت‌وگو با پانا در پاسخ به این پرسش که بارها برخی اعضای شورای شهر تهران گلایه کرده‌اند که پاسخ تذکراتشان را از شهرداری نگرفته‌اند و اگر این روند ادامه پیدا کند گام‌های بعدی بعد از تذکر را برمی‌دارند (سوال و استیضاح از شهردار) اما به نظر می‌‌آید در کلیت شورا چنین نگاهی وجود ندارد، گفت: «پاسخ این سوال را به عنوان یک عضو شورای شهر می‌دهم نه سخنگوی شورا زیرا در این خصوص عقاید اعضای شورا متفاوت است. دغدغه اصلی همه اعضای شورای شهر تهران نظارت دقیق بر کار شهرداری است و برخی مطالبات، سوالات و تذکرهایی که داده می‌شود به همین دلیل است و توقع هم می‌رود که به موقع پاسخ‌دهی شود که پاسخگویی هم می‌شود.»
وی اضافه کرد: «گاهی اوقات پاسخ‌ها برای عضو تذکر دهنده قانع کننده نیست و برخی اعضا این برداشت را دارند که در برخی موارد این نظارت‌ها جدی گرفته نمی‌شود اما در مورد همه اعضا این موارد صدق نمی‌کند.»
این عضو شورای شهر تهران گفت: «وقتی قانون اختیار و مجوزی داده که قابلیت استفاده در زمان و جای خود دارد. وقتی یک مجموعه‌ای به سمت جلو حرکت می‌کند ما هم باید موانعی که این حرکت را ممکن است کند یا متوقف کند برطرف کنیم. در عین حال نباید کار را رها کنیم که احساس کنند هر کاری کردند درست است اما رویکرد کلی باید حمایتی باشد تا حرکت به سوی جلو ادامه داشته باشد. بنابراین مطرح کردن برخی نظرات زودهنگام به جای آن که کار را به سمت جلو ببرد ایجاد حاشیه می‌کند.»

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: