• چهارشنبه ١٧ فروردين ١٤٠١-١١:٣٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٤٠٦٤
قائمی در گفت و گو با ایسنا:

شهرداری در مورد چرایی تشکیل قرارگاههای مختلف توضیح دهد

عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران اعلام کرد که شهردار تهران می‌بایست در مورد چرایی تشکیل قرارگاه‌های مختلف توضیح دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران به نقل از ایسنا، علی اصغر قائمی درحاشیه جلسه امروز شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران در مورد ایجاد قرار گاه حمل و نقل عمومی از سوی شهردار گفت: بهتر بود این سوال را از شهردار تهران بپرسید چرا که این سوال ما و دیگر اعضا هم است.
وی با بیان این که  کلمه قرارگاه آن طور که به خاطر دارم از دوران دفاع مقدس وارد ادبیات شده و به این معنا است که نهادهای مستقل برای انجام یک کار مشترک دور هم جمع می‌شوند گفت: معمولا از این مدل رفتارهای مدیریتی استفاده می‌شود. اما اگر قرارگاه‌هایی که در شهرداری ایجاد شده و تعدادشان هم کم نیست بخواهد مشکلاتی را حل کند مورد توجه است و اگر مشکلات ناشی از ضعف در مدیریت واحد شهری باشد به آن حق می‌دهیم که شهرداری بخواهد برای جبران این ضعف‌ها از سایر نهادها دعوت کند. اما اگر این قرارگاهها فقط بر اساس نوع نگرش و در راستای ساختار سازی جدید باشد روش مطلوبی نیست چرا که ما در حال حاضر معاونت حمل و نقل داریم و ایجاد قرارگاههایی با همین عنوان درست نیست.
وی افزود: امید است شهردار تهران در مورد تشکیل و مزیت‌های این قرارگاه‌ها توضیح دهد. اگر این قرارگاه برای ایجاد قرار و آرامش باشد خوب است اما اگر از سر بی قراری باشد خوب نیست.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: