• يکشنبه ٢٨ فروردين ١٤٠١-١٥:٤٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٤١٢٠
امانی مطرح کرد:

شرط اعضای شورا برای ایجاد سازمان فناوری‌های نوین/ ماجرای سه‌شیفته شدن شهرداری تهران

عضو شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: در جلسه هم اندیشی شورای شهر تهران مسائلی از جمله شرط های اعضا در صورت ایجاد سازمان فناوری های نوین و نیز شفافیت در ماجرای سه شیفته شدن شهرداری مطرح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران درباره جزییات جلسه هم‌اندیشی امروز اعضای شورا با شهردار تهران گفت: عمده بحث درباره ایجاد سازمان فناوری‌های نوین بود. تعدادی از اعضا در مخالفت و تعدادی دیگر در موافقت با ایجاد این سازمان صحبت کردند. آقای زاکانی نیز بار دیگر دلایل توجیحی خود برای این سازمان را مطرح کرد.
او ادامه داد: یکی از دلایل مهمی که اعضا با ایجاد این سازمان مخالف هستند تحمیل بار مالی و نیروی انسانی جدید به شهرداری تهران است، اگر یکی از سازمان‌های موجود منحل و بار مالی و نیروی انسانی سازمان به این سازمان جدید منتقل شود، اعضا مخالفتی نخواهند کرد در غیراینصورت همچنان مخالف ایجاد سازمان هستند. 
امانی با بیان اینکه این جلسه با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی و معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شوراهای شهردار تهران تشکیل شد، گفت: همچنین در این جلسه درباره ماجرای سه‌شیفته شدن شهرداری نیز آقای زاکانی توضیحاتی ارائه کرد و ایشان معتقد بود آنچه که عنوان شده با واقعیت اقدامی که قرار است اجرا شود متفاوت است. 
این عضو شورا با اشاره به معرفی تعداد قابل توجهی از کارکنان شهرداری به هیئت تخلفات اداری، گفت: آقای زاکانی هم اعلام کردند که با این تندروی‌ها موافق نیستند و این موضوع به اضافه روند طولانی استعلامات  را به ویژه با سازمان بازرسی شهرداری حل خواهند کرد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: