• دوشنبه ١٩ ارديبهشت ١٤٠١-١٧:٢٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٤٢٤٨
سوده نجفی مطرح کرد؛

ضرورت رسیدگی شهرداری منطقه ۷ به مشکلات بیمارستان کودکان بهرامی

سوده نجفی رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران به همراه نصرالله آبادیان شهردار منطقه ۷ به مناسبت هفته سلامت از بیمارستان کودکان بهرامی در منطقه ۷بازدید کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای شهر تهران سوده نجفی رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران پس از بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان و صحبت با همراه بیماران و استماع مشکلات آنان در نشستی که با رئیس بیمارستان و شهردار منطقه و‌ معاون اجتماعی داشتند در جریان مطالبات و مشکلات بیمارستان از جمله نصب تابلو نام بیمارستان در خیابان اصلی، خط‌کشی عابر پیاده، زیباسازی محیط بیمارستان با توجه به روحیه کودکان، کمک تامین و نگهداری فضای سبز اطراف و‌ محیط بیمارستان، کنترل ترافیک مبادی وردی بیمارستان با توجه به قرارگیری در خیابان فرعی، و …. قرار گرفتند.

عضو‌ هئیت رئیسه شورای شهر تهران از شهردار منطقه ۷ خواست در اسرع وقت نسبت به پیگری و انجام اقدامات لازم در خصوص مشکلات و خواسته‌های مطرح شده رسیدگی کند.

نجفی همچنین در ادامه‌ بازدید‌هایی که از منطقه ۷ به مناسبت هفته سلامت داشت، از گذر سلامت بوستان اندیشه که در هفته سلامت به منظور افزایش پویایی، نشاط اجتماعی و روانی به عنوان مولفه‌های مهم در سبک زندگی مردم با هدف ایجاد حساسیت نسبت به خودمراقبتی شهروندان و ارتقای سلامت روان از طریق افزایش نشاط اجتماعی برپا شده بود از نزدیک بازدید کرد.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: