• دوشنبه ٢٦ ارديبهشت ١٤٠١-١٣:٥٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٤٢٨٣
نادعلی خبر داد:

حضور وزیر میراث فرهنگی به مناسبت روز جهانی موزه و میراث فرهنگی در صحن شورا

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به مناسبت روز جهانی موزه و میراث فرهنگی در صحن شورا خبر داد.

 
به گزارش پایگاه اطلاع‏ رسانی شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا نادعلی سخنگوی شورا با اشاره به برگزاری شصت و چهارمین جلسه شورا اظهار داشت: این جلسه در روز سه شنبه بیستم و هفتم اردیبهشت ۱۴۰۱ از ساعت ۸:۴۵ لغایت ۱۲ در محل تالار شورا برگزار می‌شود.
 نادعلی در ادامه افزود: گفت این جلسه با نطق پیش از دستور سید احمد علوی و حضور سید عزت‏ الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به مناسبت روز جهانی موزه و میراث فرهنگی آغاز خواهد شد.
او ادامه داد: در این جلسه ادامه دو فوریت طرح اعطای مهلت زمان پرداخت فرم های اعلام عوارض ساختمانی صادره در اسفند ماه سال ۱۴۰۰ و همچنین طرح الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه ایجاد درگاه واحد صدور مجوزهای شهرداری بررسی خواهند شد.
سخنگوی شورا خاطرنشان کرد: یک فوریت طرح اصلاحیه مصوبه تامین منابع مالی مورد نیاز پروژه های توسعه و بازسازی تاسیسات آب و فاضلاب شهری و اجرای طرح آبرسانی اظطراری شهر تهران و تامین بخشی از کسری قیمت تمام شده تعرفه خدمات آب و فاضلاب نیز بررسی می شود.
همچنین در این جلسه مهندس علی محمد مختاری مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضاهای سبز تهران گزارشی را درخصوص توسعه فضای سبز تهران در سال 1400 و بویژه توسعه 1250 هکتار جنگل کاری در قالب طرح کمربند سبز پیرامون شهر تهران ارائه خواهد کرد.
او در پایان متذکر شد: در ادامه بررسی لایحه شهردار تهران در خصوص معرفی هفت نفر از کارکنان رسمی شهرداری تهران جهت انتصاب به عنوان قائم‌مقام ذیحساب در دستور کار جلسه قرار خواهد گرفت و در پایان نیز چندین مورد پرونده پلاک ثبتی باغات بررسی خواهند شد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: