• سه شنبه ٢٧ ارديبهشت ١٤٠١-١٧:٠٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٤٢٨٦
نرگس معدنی پور

روابط عمومی عنصر موثر در تصمیم سازی مدیریت شهری

 
 
 روز ۲۷ اردیبهشت ماه در تقویم به عنوان روز روابط عمومی نامگذاری شده است. به اذعان همگان روابط عمومی هنر هشتم است، هنری که در آن نقش آفرینان می بایست چگونگی پیگیری موازی و همزمان مطالبات به حق مردم و تبیین اهداف سازمان در میان جامعه را بدانند.  
شاید به جرات بتوان گفت که امروز کمتر کسی در حوزه مدیریت باور به روابط عمومی و نقش و جایگاه استراتژیک آن در اتخاذ تصمیمات مهم و تاثیرگذار نداشته باشد آن هم در شرایطی که دنیا دنیای ارتباطات است و همگامی و هم راستایی با آن یکی از ملزومات بی بدیل هر سازمانی به منظور رسیدن به موفقیت به حساب می آید.
مدیریت شهری آن هم در شهری با گستردگی جغرافیایی و تنوع فرهنگی تهران نیازمند یک روابط عمومی ساختارمند، هوشمند، مطالبه گر و سیاستگذار است تا ضمن حضور در بین مردم، بتواند زبان گویا و گوشی شنوا برای مردم باشد و با تکیه بر فن آوری های نوین هر روز ایده ای جدید و خلاقانه به منظور نیل به اهداف سازمانی ارائه نماید.
نباید فراموش کرد که روابط عمومی می تواند دخالت مستقیمی در روند تصمیم گیری و تصمیم سازی سازمانی داشته و نحوه عملکرد آن تاثیر مستقیمی بر موفقیت مدیریت شهری در عرصه‌ فعالیت های تخصصی دارد.
از این فرصت استفاده کرده و روز روابط عمومی را به تمام همکاران خود در عرصه اطلاع رسانی مدیریت شهری تبریک عرض کرده و از خداوند متعال توفیقات روز افزون مردان و زنان اهل قلم را خواستارم.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: