• پنج شنبه ٢٩ ارديبهشت ١٤٠١-١٠:١٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٤٢٩٢

بازدید رئیس کمیسیون فرهنگی شورا از نمایشگاه کتاب

رئيس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران از سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کرد.

 
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران نرگس معدنی پور رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران همزمان با هفتمین روز از سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با حضور در غرفه‌های مختلف بخش ناشران عمومی ضمن بازدید از این غرفه ها با آخرین کتب منتشر شده در کشور آشنا شد.
بازدید از سالن فعالیت هاي فرهنگی شهرداری تهران و غرفه های  انتشارات انقلاب اسلامی، انتشارات شهید حاج قاسم سلیمانی، انتشارات موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، انتشارات پیام آزادگان، انتشارات ارتش جمهوری اسلامی ایران و ...  بخشی از این بازدید میدانی بود که طی آن ناشران با تشریح وضعیت کنونی بازار نشر از دغدغه ها و فرصت های پیش روی خود سخن گفتند.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در این بازدید ضمن تقدیر از ناشران حاضر در این نمایشگاه بر ضرورت ارتقا کمی و کیفی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تاکید کرد و گفت: نمایشگاه کتاب فرصت مناسبی است تا از طریق آن بتوان کتاب را به سبد خانوار برگردانده و اشتیاق به مطالعه را در سطح جامعه افزایش داد.
معدنی پور در ادامه  بر ضرورت حمایت از ناشران فعال در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت، فرهنگ دینی و ملی، خانواده، کودک و نوجوان، شعر و ادب فارسی، ... تاکید کرد و بیان داشت: امیدواریم سال آینده با برگزاری نمایشگاه کتاب در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب کیفیت این رویداد بزرگ و مهم فرهنگی در کشور را افزایش داده و مخاطبان این نمایشگاه با آرامش بیشتری به بازدید از آن بپردازند.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: