• شنبه ٣١ ارديبهشت ١٤٠١-١٥:٢٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٤٣٠٠
سخنگوی شورا مطرح کرد:

خانه موزه ها در تعالی بخشی فرهنگی بسیار نقش آفرین هستند/ تشکیل کمیته سیاستگذاری خانه موزه ها شهر تهران در شورای ششم

علیرضا نادعلی در بازدید از خانه موزه ای استاد معین و امیر جاهد گفت: خانه موزه ها در تعالی بخشی فرهنگ، هنر، موسیقی بسیار نقش آفرین هستند بر همین اساس در شورای ششم به دنبال تشکیل کمیته ای برای سیاست گذاری خانه موزه ها هستیم.

 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران علیرضا نادعلی سخنگوی شورا طی بازدیدی از مجموعه موزه استاد معین و امیر جاهد با بیان اینکه در شورای ششم به دنبال تشکیل کمیته ای برای سیاست گذاری خانه موزه ها هستیم تا وحدت رویه خوبی برای ارائه خدمات داشته باشند.
وی در ادامه گفت: خانه موزها در بخش های مختلف ذیل سازمان فرهنگی هنری، سازمان زیباسازی و مناطق شهرداری و شرکت‌ توسعه فضاهای فرهنگی و...قرار دارند که باید داری یک نظم و هماهنگی بهتری ارائه خدمات به هنر دوستان داشته باشند و در شورای ششم این اتفاق رقم خواهد خورد.
سخنگوی با بیان اینکه در سال‌های گذشته در خرید خانه های اشخاص شاخص در حوزه های مختلف اقداماتی انجام شده که باید تکمیل شود، تاکید کرد: هر خانه ای که خریداری می‌شود باید متناسب با  هنر همان هنرمند در شهر به شهروندان خدمات داده شود. 
عضو هیات رئیسه شورا گفت: به عنوان مسئول کمیته هنری و کمیته فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران از تمامی مجموعه هایی که در ارتقاء سطح فرهنگ و هنر شهر تهران تلاش دارند حمایت می کنیم و تلاش می کنیم با سیاست گذاری بهتر و نظارت افزون تر به خروجی های مناسب و عالی تری دست پیدا کنیم. 
سخنگوی شورا در پایان بازدید خود خاطر نشان ساخت: در خانه موزه استاد معین و امیر جاهد در سه حوزه ادبیات فارسی، موسیقی و خوشنویسی اتفاق های خوب و چشمگیری انجام پذیرفته که قابل تقدیر است.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: