• يکشنبه ١ خرداد ١٤٠١-١٦:٣٧
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٤٣١٦
با رای اکثریت اعضا: 14-64

مهلت پرداخت فیش های عوارض ساختمانی تا پایان خرداد ماه تمدید شد

با رای اعضای شورا به مودیان دارای فیش های عوارض ساختمانی تا پایان خردادماه فرصت داده شد تا طبق قانون عوارض ساختمانی خود را پرداخت کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران  با حضور مهدی چمران در شصت و چهارمین جلسه شورا ادامه بررسی لایحه تعیین مهلت پرداخت فیش های عوارض ساختمانی صادر شده در هفته پایانی اسفند ماه 1400 مورد بررسی قرار گرفت.
رییس شورای شهر تهران با بیان این که دو فوریت این طرح تصویب شده و حالا در مورد جزییات آن پیشنهادهایی ارجاع داده شده است، ادامه داد: یک پیشنهاد این بود که تا ۱۸ تیر ماه زمان پرداخت عوارض تمدید شود که پیشنهاد منطقی تر مهلت پرداخت تا پایان خرداد ماه است.
وی افزود:‌ پیشنهاد پرداخت "یک جا عوارض" نیز مورد پذیرش نیست، چرا که مردم می‌توانند طبق قانون نسبت به تقسیط عوارض  اقدام  کرده و زمانی که بخواهند نقدی و به صورت یکجا  پرداخت کنند ۲۰  تا ۲۲ درصد تخفیف دریافت می‌کنند.
چمران افزود: همچنین پیشنهاد بنده این است که در قالب یک تبصره می آوریم به گونه ای که به شهردار تهران، اجازه می‌دهیم ۱۵ روز دیگر  به صلاحدید خودش این زمان را تمدید کند و نیازی به مصوبه جداگانه نداشته باشد.
در نهایت پیشنهادات مطرح شده با اکثریت آراء به تصویب رسید.
 
 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: