• يکشنبه ١ خرداد ١٤٠١-١٨:٢١
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٤٣١٨
میثم مظفر ناظر شورای شهر در سازمان آب و فاضلاب استان تهران: ۱۵-۶۴

تکمیل فوری شبکه فاضلاب شهري در اولویت‌ قرار گیرد

مظفر با تاکید بر ضرورت اولویت دهی به توسعه و تکمیل شبکه فاضلاب شهری و تسریع در روند آن به ویژه در برخی مناطق که دچار عقب ماندگی جدی در پیوستن به شبکه فاضلاب شهری هستند، خواستار تسریع و اقدام فوری جهت تکمیل شبکه فاضلاب‌ شهري شد.

 
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران میثم مظفر ضمن قدردانی از اقدامات ارزشمند سازمان آب و فاضلاب استان تهران در تکمیل رینگ تامین آب شهر تهران ،  تشریح کرد: تبصره ۳ مصوب مجلس شورای اسلامی به شورای اسلامی شهر تهران این اختیار را داده تا از طریق تعیین مبالغی در قبوض آب شهروندان تهرانی ، در  تامین منابع مالی جهت تسریع پروژه های آب و فاضلاب شهری بر اساس اولویت های مدنظر شورا مداخله نماید. 
مظفر با تاکید بر ضرورت اولویت دهی به  توسعه و تکمیل شبکه فاضلاب شهری و تسریع در روند آن به ویژه در برخی مناطق که دچار عقب ماندگی جدی در پیوستن به شبکه فاضلاب شهری هستند، خواستار تسریع و اقدام فوری جهت تکمیل شبکه فاضلاب‌ شهري شد تا مشکلات زیست محیطی و بهداشتی محلات هرچه زودتر برطرف شود و کیفیت زیست پذیری شهري ارتقاء یابد. 
مظفر افزود: ساخت مخازن آب اضطراری یکی دیگر از اقدامات اولویت دار مدنظر شورا بوده و دراین امر ، شاهد شیب کندی بوده ایم  که نیازمند همت مضاعف شرکت آب و فاضلاب تهران و تخصیص منابع حاصله از تبصره ۳ صرفا به اینگونه موارد است. 
وی تاکید کرد: منابع درآمدی از تبصره ۳ می بایست در حساب مستقلی نگهداری شده و صرفا در زمینه های مدنظر مدیریت شهری و با اولویت های تعیینی شورا هزینه گردد و ما در کمیته بودجه از طریق حسابرسان قانونی بر این امر ،  نظارت مضاعفی خواهیم داشت تا انحراف بودجه و عملکرد رخ ندهد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: