• دوشنبه ٢ خرداد ١٤٠١-١٣:١١
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٤٣٢٣
جعفر بندی شربیانی:

باید بتوانیم از تمام ظرفیت های همجواری پایتخت، به نفع مردم استفاده کنیم

رییس مجمع کمیسیون های شهرسازی و معماری شوراهای شهرهای استان تهران با بیان اینکه استان تهران در کشور از هر حیث، چه ظرفیت ها و چه مشکلات، شاخص و بارز است؛ تاکید کرد: باید این توانایی را داشته باشیم که از استعدادهای مغفول مانده و ظرفیت های همجواری پایتخت در راستای بهبود کیفیت شهرها و به نفع مردم استفاده کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، اولین اجلاس مجمع روسای کمیسیون های شهرسازی و معماری شوراهای اسلامی استان تهران در روز دوم خرداد ۱۴۰۱ در تالار مجموعه فرهنگی ایوان ری برگزار شد و در جریان برگزاری جعفر بندی شربیانی به به ریاست این مجمع انتخاب شد.
رئیس مجمع روسای کمیسیون های شهرسازی و معماری شوراهای اسلامی استان تهران درخصوص اهمیت این اجلاس اظهار داشت: امروز یکی از روزهای تاریخی مدیریت شهری در حوزه معماری و شهرسازی است و برای نخستین بار نمایندگان شوراهای شهرهای تهران جمع شده اند تا برای آینده شهر تهران تصمیماتی بگیرند.
امیدوارم که این مجمع بتواند یا تکیه بر تجربه تک تک شما بزرگواران و راهبری تیمی هیات رییسه مجمع اتفاقات خوبی را رقم بزند.
او افزود: باید به دنبال ایجاد برنامه هایی باشیم که آثار و پیامدهای آن ماندگار باشد و از این روی باید ریل گذاری درستی را در استان تهران داشته باشیم.
رییس مجمع کمیسیون های شهرسازی و معماری شهرهای استان تهران در ادامه تشریح کرد: استان تهران در کشور از هر حیث، چه ظرفیت ها و چه مشکلات، شاخص و بارز است و باید این توانایی را داشته باشیم که از استعدادهای مغفول مانده در راستای بهبود کیفیت شهرها و حل چالش های جدی استفاده کنیم و همچنین باید بتوانیم از تمام ظرفیت های همجواری پایتخت، به نفع مردم استفاده کنیم.
تهران مرکز کشور و حاکمیت است و ظرفیت های خوبی دارد و باید تلاش کنیم تا با هماهنگی نمایندگان مجلس و فرمانداران شهرستان ها و استانداری تهران و وزرا و معاونین ایشان، ظرفیت هایی را برای حل مشکلات شهرهایمان با توجه به نیازهای مردم، ایجاد کنیم.
جعفر بندی شربیانی تاکید کرد: همچنین باید از ظرفیت های کشوری نظیر مجمع کشوری کمیسیون های شهرسازی که ریاست آن را  مهدی عباسی رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران بر عهده دارد استفاده کنیم.
این عضو شورا در پایان نیز خاطرنشان کرد: این الگو را در شهرستان ری به کار گرفتیم و در این چندماهه شاهد اثرات خوبی هم بودیم. 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: