• دوشنبه ٢ خرداد ١٤٠١-١٦:١٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٤٣٢٦
پرویز سروری:

کاهش مدت زمان صدور پروانه یکی از راههای مبارزه با فساد و رشوه است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در جریان برگزاری نخستین مجمع کمیسیون های معماری و شهرسازی شوراهای استان تهران ضمن تاکید مجدد بر کاهش مدت زمان صدور پروانه ساختمانی آن را یکی از راههای موثر در مبارزه با فساد و رشوه دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، اولین اجلاس مجمع روسای کمیسیون های شهرسازی و معماری شهرهای استان تهران در روز دوم خرداد ۱۴۰۱ در تالار مجموعه فرهنگی ایوان ری یا حضور جعفر بندی شربیانی و پرویز سروری و مهدی عباسی و مهدی اقراریان برگزار شد و نائب رئیس شورا با اشاره به آیه ای از قرآن کریم، در این اجلاس اظهار داشت:
همیشه باید به یاد بیاوریم چه کسانی بودیم و هستیم. خداوند به بنی اسرائیل می‌گوید به یاد بیاورید که چه نعماتی به شما دادیم. آیا ما همان ملت بدبختی نبودیم که پایگاه اسرائیل بودیم؟ انقلاب اسلامی فرصت بزرگی در اختیار ماستتا قدر نعمات خداوند را بدانیم و به یاد بیاوریم که چه وضعی داشتیم.
او افزود: نباید به جای خدمت به مردم، در حواشی بی جهت قرار بگیریم. آنچنانکه امیرالمومنین می‌فرمایند شما در مهلت هایی زندگی می‌کنید که مرگ این مهلت ها را قیچی می‌کند. یعنی غفلت ها خورنده مهلت ها هستند و ما را از مدار خارج می‌کنند. لذا اگر در تهران صدور پروانه ۱۴ ماه طول می‌کشد مسئولیتش با ماست. اگر کار صدور پروانه در عرض سه ماه انجام شود، دیگر دلیلی برای فساد و رشوه وجود نخواهد داشت.
 
چمران برند شوراهای کشور است
پرویز سروری با اشاره به حضور بیش از یک دهه مهدی چمران در شورای شهر تهران و نیز تخصص ایشان در حوزه معماری افزود: در جمهوری اسلامی، شخصیتی بی نظیر بنام مهذی چمران را داریم که ایشان برند شوراهای کشور  هستند.
وی ادامه: برداشت ایشان از بیت المال حداقلی است و خدمات ایشان حداکثری‌ و ایشان شخصی هستند که بخش بزرگی از برنامه شهری تهران محصول تلاش های ایشانست و با این حال هیچگونه ادعایی ندارد.
او در پایان خاطرنشان کرد: ایشان امروز یک سرمایه بزرگ هستند و خدمت یک ساعت ایشان برابر با ۲۴ ساعت خدمت بنده است.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: