• دوشنبه ٢ خرداد ١٤٠١-١٧:٤٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٤٣٢٩
احمد صادقی در هشتمین جلسه شورای شهرستان تهران تاکید کرد:

راه اندازی میزهای خدمت در شوراهای شهرستان و روستاها

رئیس شورای شهرستان تهران اظهار داشت: موضوع حفاظت از حریم در شهر تهران بسیار مهم است و باید طوری عمل کنیم تا روستاها در شهرستان تهران حفظ و با راه اندازی میزهای خدمت پای درد و دل روستائیان بشینیم تا مشکلات آنها مرتفع شود.

 
 
 
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران احمد صادقی رئیس شورای شهرستان تهران در هشتمین نشست این شورا که صبح امروز دوم خرداد ماه با حضور فرماندارتهران برگزار شد ضمن گرامی ‌داشت و تبریک  سوم خرداد سال روز آزاد سازی خرمشهر با کلامی از امیر مومنان علی(ع) که فرمودند چه بسیارند عبرت‌ها و چه اندک است عبرت گرفتن ها سخنان خود را آغاز کرد و ادامه داد: اگر مسئولان به وظایف خود خوب عمل می‌کردند الان شاهد ازبین رفتن حریم های شهر تهران و بسیاری از معضلات و پیامدهای که امروز با آن مواجه هستیم، نبودیم.
وی در ادامه توجه به نیازهای روستاهای شهرستان تهران را یکی از راههای برون رفت از نابودی حریم شهرعنوان کرد و افزود: می توانیم با حمایت از فعالیت های کشاورزی، تولید، اشتغال و زیر ساخت ها و  ساخت سراهای روستا و نیز با برخورداری روستائیان از حقوق و امتیازات قانونی خود می‌توان از بسیاری از معضلات پیش آمده از جمله از بین رفتن حریم جلوگیری کرد.
رئیس شورای شهرستان تهران با بیان اینکه امام (ره) یادگار ارزشمندی به نام شوراهای اسلامی را به یادگار گذاشتند. که یازده اصل از قانون اساسی مختص شوراها است که مقام معظم رهبری همیشه تاکید بر اجرای درست قانون اساسی و شرکت‌ مردم در بحث شوراها را داشتند و امیدواریم ما به عنوان منتخبین مردم در شوراها وظایف و مسئولیت هایی را که پذیرفته ایم به نحو احسن انجام بدهیم.
احمد صادقی یادآور شد: با توجه به حجم بالای  دستگاه های تصمیم گیر در تهران نیازمند یک نظام مسائل در شهر تهران هستیم و با یک برنامه ریزی  و مسئله محور به مسائل ورود پیدا کنیم تا با کارهای روزمره از اصل موضوعات قافل نشويم.
وی در ادامه افزود: موضوع حفاظت از حریم در شهر تهران بسیار مهم است و باید طوری عمل کنیم تا روستاها در شهرستان تهران حفظ و با راه اندازی میزهای خدمت پای درد و دل روستائیان بشینیم تا مشکلات آنها مرتفع شود.
در پایان قاسم محمد طهرانی فرماندار تهران که در این جلسه حضور داشت نیز پس از استماع سخنان مدعوین و شهردارانی از مناطق شهر تهران گفت: باید با اهمیت دانستن  مشکلات و دغدغه های ساکنین روستاها در مرتفع کردن و تسهیل در امورات به عنوان  خادم آنها به مسئولیت خود  به نحو احسن  عمل کنیم و روستاهای اطراف تهران با دارا بودن جنگل ها و باغات که حریم تنفسی تهران هستند صیانت و حفاظت کنیم.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: