• يکشنبه ٢٩ خرداد ١٤٠١-١٥:٠٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٤٤٧٥
رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورا: 11-71

قانون جامع مدیریت پایتخت گره گشای مشکلات شهر تهران است

مهدی اقراریان تاکید کرد: تهران به قانون جامع مدیریت پایتخت نیاز دارد و مساله ای جدی است که باید مورد توجه قرار بگیرد؛ تقاضا می کنیم نمایندگان تهران در مجلس به ویژه رییس مجلس این موضوع را دنبال کنند.

 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، مهدی اقراریان رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه رفع مشکلات شهر تهران تنها توسط شهرداری انجام نخواهد شد، گفت: این مشکل تنها توسط شهرداری رفع نمی شود.
وی  با بیان اینکه قرارگاه دو وجه دارد، اظهار کرد: این قرارگاه هماهنگی بین سازمانی در شهرداری را ایجاد می کند اما در وجه دوم نیز باید ببینیم کدام دستگاه ها چه وظایفی را بر عهده دارند.
وی همچنین تصریح کرد: تهران به قانون جامع مدیریت پایتخت نیاز دارد و مساله ای جدی است که باید مورد توجه قرار بگیرد؛ تقاضا می کنیم نمایندگان تهران در مجلس به ویژه رییس مجلس این موضوع را دنبال کنند.
اقراریان با اشاره به تصادفات عمده موتورسواران، یادآور شد: تهران به سمتی می رود که قواره و کار از دست ما خارج می شود و در این شرایط نمی توانیم کاری انجام دهیم.
وی به مشکل پارک خودروها در خیابان ها اشاره کرد و گفت: تردد موتورسواران از دو طرف در محورها، گره های ترافیکی را ایجاد می کند؛ پلیس در این زمینه باید به وظیفه خود به طور کامل عمل کند.
اقراریان با اشاره به خاموش بودن کولر در برخی اتوبوس ها، خاطرنشان کرد: در زمینه تردد خودروهایی با پلاک های شهرستان‌ها باید توضیح داده شود که چه وضعیتی دارند؟
رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورا با بیان اینکه در زمینه تردد مینی بوس ها نیز باید تدابیری اندیشیده شود، اظهار کرد: با توجه به حجم مشکلات شهر تهران، باید چندین مسیر موازی دنبال شود تا بتوان مشکلات را حل و فصل کرد؛ چالش های اصلی باید مشخص و راهکار و برنامه زمان بندی آن نیز باید تعریف شود

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: