• سه شنبه ٣١ خرداد ١٤٠١-١٥:٥٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٤٥٠٦
مهدی اقراریان مطرح کرد: 15-72

ضرورت نگاه ملی به موضوع مسائل اجتماعی

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه پایتخت به قانون جامع مدیریت نیاز دارد، اظهار کرد: تهران را نمی توان با قوانینی که کشور با آن اداره می شود و تاریخ آن گذشته است، اداره کرد.

 
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، مهدی اقراریان عضو شورای اسلامی شهر تهران همزمان با هفتاد و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به گزارش ارائه شده در خصوص قرارگاه اجتماعی پایتخت که از سوی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در صحن شورا ارائه شد، با بیان اینکه نمی توان تنها نگاه سلبی داشت و باید نگاه ایجابی را نیز در نظر گرفت، اظهار کرد: یک ستاد عریض و طویل داریم که می خواهد به یک صف کوچک خدمات ارائه دهد و باید این شرایط اصلاح شود.
عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در جلسه قبلی موضوعی را مطرح کردم که پایتخت به قانون جامع مدیریت نیاز دارد، اظهار کرد: تهران را نمی توان با قوانینی که کشور با آن اداره می شود و تاریخ آن گذشته است، اداره کرد.
وی همچنین تصریح کرد: هر بخشی از قرارگاه اجتماعی متولی خود را دارد. ایجاد قرارگاه اقدام خوبی است اما دوای درد نیست و باید شهرداری از دستگاه ها تقاضای جدی داشته باشد.
اقراریان با بیان اینکه باید شورا و مدیریت شهری انقلابی به سمت حل مساله برود، اظهار کرد: رهاشدگی برخی عرصه ها نیز باید مورد توجه قرار بگیرد. برخی سالن های ورزشی در مناطق آسیب پذیر تعطیل هستند و وقتی کودکان و نوجوانان و ساکنان محلات نتوانند از خدمات استفاده کنند، دچار آسیب هایی همچون اعتیاد می شوند.
وی با تأکید بر اینکه باید پیشگیری در این زمینه در اولویت باشد، تصریح کرد: ما توان و اولویت محدودی داریم. شرکت های بزرگی که در پایتخت حضور دارند، مسئولیت اجتماعی دارند و باید به سمتی برویم که این شرکت ها به وظیفه خود عمل کنند چون تنها شهرداری برای حل مشکلات نمی تواند جوابگو باشد و باید در سطح ملی وارد عمل شد.
عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه رفت و آمدهای نمایشی پاسخگو نیست و باید تدبیری اندیشیده شود، گفت: آقای رئیسی از منطقه هرندی بازدید کرد اما باید دید که چه اتفاقی افتاده است.
رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورا افزود: ما در حال دریافت اتوبوس با کمک دولت بودیم اما این اتفاق نیفتاد؛ وعده دولت وقتی در سفره مردم دیده شود می توان روی آن حساب کرد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: