• يکشنبه ١٢ تير ١٤٠١-١٥:٠٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٤٥٩٧
رئیس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد؛ 18-75

لزوم تعیین تکلیف سرانجام پروژه های بزرگراهی در پایتخت

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه شهر آفتاب به یک شهر واقعی نمایشگاهی تبدیل شود، گفت: باید برنامه ریزی شود که برنامه چهارساله تدوین و ارائه شود.

 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، مهدی چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران در جلسه امروز شورای شهر تهران پس از استماع سخنان زاکانی در صحن شورا، گفت: مصوبه‌ای در پاییز سال گذشته داشتیم و طبق آن قرار بود که شهرداری طرحی را در مورد صدور پروانه ساختمانی ارائه دهد که هنوز ارائه نشده و ما منتظریم.
وی با بیان اینکه وعده‌های امروز و فردا می‌آید که مدام تکرار شده و امیدواریم با اینکه حالا هم دیر شده اما این طرح به شورا بیاید، ادامه داد: کوتاه کردن زمان صدور پروانه مهم است اما همه مراحل نباید پشت هم باشد و می‌تواند به گونه‌ای مراحل انجام شود که همزمان با هم باشد. مثلا موقعی که مالک نقشه را می‌آورد، می‌تواند محاسبات فنی یا نما را هم بیاورد و این یک ماه از زمان صدور پروانه کم می‌کند.
رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه در مورد پروژه‌های عمرانی باید بگویم که تکمیل بزرگراه یادگار امام مهم است، گفت: در دوره‌های گذشته نیز یک عده به دنبال ساخت تونل بودند اما اگر یادگار ساخته شود تاثیر بیشتری دارد.
وی در مورد جلسه‌اش با مسئول نمایشگاه‌های کشور نیز گفت: جلسه خوبی در مورد شهر آفتاب داشتیم و به آنها گفتیم آماده همکاری هستیم به شرطی که شهر آفتاب به یک شهر نمایشگاهی تبدیل شود، نه اینکه هر نمایشگاهی زیاد آمد به آنها بدهید.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: