• يکشنبه ١٢ تير ١٤٠١-١٥:٣٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٤٦٠٠
حجت الاسلام آقامیری: 21-75

کاهش زمان صدور پروانه ساختمانی کمتر از دوماه غیر تخصصی است

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه سالانه ۵۰۰ دستگاه اتوبوس باید به تهران اضافه شود، گفت: به کاهش زمان صدور پروانه کمتر از دو ماه نباید فکر کرد.

 
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، سیدمحمد آقامیری عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران  پس از استماع گزارش علیرضا زاکانی اظهار کرد:  امیدواریم موفقیت شهردار تهران موجب سربلندی ما باشد و آرزوی موفقیت بیشتر داریم.
وی افزود: ۲۶۰ کیلومتر مسیر دوچرخه در سطح شهر ایجاد شد اما ۲۶۰ دوچرخه سوار هم در این مسیرها نمی‌بینیم و متاسفانه بودجه مجددی در این خصوص تصویب شد.
وی در مورد ناوگان اتوبوسرانی، تصریح کرد: سالانه ۵۰۰ دستگاه اتوبوس باید اضافه شود. اگر به دو هزار دستگاه برسد اقدام بسیار خوبی است اما اینکه چهار هزار دستگاه مطرح می‌شود توقع ما بالا می‌رود.
آقامیری با اشاره به زمان تخصصی برای طراحی در حوزه ساخت و ساز، گفت: اقدامات مختلف در این بخش به زمان نیاز دارد و اگر به موازات انجام شود حداقل به ۵۰ روز زمان نیاز دارد و اینکه بگوییم زمان صدور پروانه به یک هفته کاهش پیدا کند، تخصصی نیست، در خصوص صدور پروانه به کمتر از دو ماه نباید فکر کنیم.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: