• يکشنبه ١٢ تير ١٤٠١-١٥:٤٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٤٦٠١
میثم مظفر پیشنهاد داد: 22-75

مذاکره مستقیم شهردار با سرمایه گذاران تنها راه جلب اعتماد

میثم مظفر رئیس کمیته بودجه شورای شهر در خصوص فرصت های سرمایه گذاری شهر تهران خطاب به شهردار تهران گفت: نکته کلیدی در جذب سرمایه گذار مواجهه و مذاکره شخص شهردار تهران به عنوان نفر ارشد، با سرمایه گذاران است تا جلب اعتماد صورت گیرد.

 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران میثم مظفر عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تاکیدات رهبر حکیم انقلاب مبنی بر بیان اقدامات خوب صورت گرفته ، بیان نمود در شهرداری مناطق به ویژه در مناطق جنوبی کارهای خوب و ارزنده و قابل تحسینی در همین مدت انجام شده که پیشنهاد می شود با اختصاص 10 دقیقه ابتدایی جلسات صحن شورا ، گزارش تصویری و کوتاه این اقدامات تحولی در مناطق اکران شود و بجای القای ناامیدی ، اقدامات خوب انجام شده بطور عینی و ملموس نشان داده شود و همگی به پیشبرد برنامه های مصوب کمک کنیم. 
مظفر افزود: باید مراقب باشیم دچار خطای شناختی نشویم ؛ نه جلوی چشمان ما ، دائما باغچه گل رز نمایش دهند که از وجود مشکلات و کاستی ها مطلع نشویم و نه آنکه با دیدن نواقص موجود ، کارها و اقدامات ارزنده انجام شده را نبینیم و در محاسبه خود لحاظ نکنیم.
میثم مظفر رئیس کمیته بودجه شورای شهر در خصوص فرصت های سرمایه گذاری شهر تهران خطاب به شهردار تهران گفت: نکته کلیدی در جذب سرمایه گذار مواجهه و مذاکره شخص شهردار تهران به عنوان نفر ارشد، با سرمایه گذاران است تا جلب اعتماد صورت گیرد. مذاکرات در رده های میانی دراین امر معمولا راهگشا نیست. 
وی ادامه داد: باید ده فرصت طلایی و پروژه ویژه (TOP TEN) فرصت های سرمایه گذاری در شهرداری تهران شناسایی و در همایش پیش رو معرفی گردد. 
مظفر در پایان گفت: همايش بين المللی فرصت های سرمايه گذاری شهرتهران ، برای بازدهی و جذب سرمایه گذاران ،  نیاز به تبلیغات گسترده در رسانه ملی دارد که تاکنون انجام نشده است .

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: