• يکشنبه ٢٦ تير ١٤٠١-١٤:٥٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٤٧٠٥
حبیب کاشانی:12-78

شهرداری راسا به دنبال واگذاری ورزشگاه به دو تیم فوتبال پایتخت نیست

عضو و خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حمایت های مدیریت شهری تهران از دو تیم فوتبال پایتخت ضمن تاکید بر اصلاح اخبار منتشر شده در خصوص واگذاری دو ورزشگاه به این دوتیم گفت: شهرداری به دنبال واگذاری دو ورزشگاه به تیم های پرسپولیس و استقلال نیست موضوع تهاتر به نفع عموم شهر مطرح است.

 
 
 
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران حبیب کاشانی در جریان برگزاری هفتادو هشتمین جلسه شورا با اشاره به درج اخباری در خصوص واگذاری دو ورزشگاه شهید کاظمی و امام رضا (ع) به دو باشگاه فوتبال پرسپولیس و استقلال گفت: عملکرد شورا در سال های گذشته در جهت حمایت از این دو باشگاه مشهود بوده چون تیم های تهرانی هستند.
وی ادامه داد: در این سال ها آن دو ورزشگاه به مدت پنج سال در اختیار این دو باشگاه قرار گرفته بود و چون مدت زمان این پنج سال تمام شد، شهرداری تصمیم گرفت با توجه به اینکه این دو باشگاه متعلق به دولت هستند، آن دور ورزشگاه را به وزارت ورزش منتقل کرده و به ازای آن زمین هایی مانند مترو تختی مورد استفاده شهرداری قرار بگیرد.
لذا شهرداری راسا به دنبال انتقال دو ورزشگاه به دو باشگاه نیست.
 
ورزشگاه های پایتخت متعلق به تمام مردم است
مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه هر فضایی در شهر ساخته می شود متعلق به همه مردم شهر است، گفت: ورزشگاه های پایتخت مانند ورزشگاه آزادی متعلق به تمام مردم است چون از اعتبار کل شهر، این فضاها ساخته و نگهداری می شوند بنابراین نمی توان گفت این ورزشگاه متعلق به منطقه 22 است یا به یک باشگاه خاص اختصاص دارد و همه باید بتوانند از آن استفاده کنند.
وی افزود: حتما این واگذاری باید فرایند قانونی خود را طی کند و با مصوبه شورای انجام شود. پیگیری‌های ما حاکی از این است که وزارت ورزش در قبال این واگذاری‌ها زمینی را آماده کرده که با شهرداری تهاتر کند ولی باید قیمت‌گذاری و بررسی‌های لازم انجام شود و در نهایت پس از انجام فرایند قانونی این کار عملیاتی شود.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: