• يکشنبه ٢٦ تير ١٤٠١-١٥:٤٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٤٧٠٦
در صحن شورا مطرح شد: 13-78

طبقه بندی اجتماعی و شرایط ویژه استفاده از پارکینگ های شهرداری لحاظ شود

دو عضو شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی لایحه تعیین نرخ حق توقف در پارکینگ های عمومی شهرداری پیشنهاد دادند تا طبقه بندی اجتماعی و شرایط ویژه دراستفاده از پارکینگ های شهرداری لحاظ شود.

  
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران حبیب کاشانی در جریان بررسی لايحه « تعيين نرخ وروديه و حق توقف وسايل نقليه در پاركينگ هاي عمومي شهرداری تهران در سال ١٤٠١ طی پیشنهادی اظهار داشت: خوب است  که برای خودروهایی که  ناخواسته و بر اثر تصادف، یا توسط پلیس به پارکینگ منتقل می شوند، چون پروسه ترخیصشان طولانی خواهد شد و مدت زیادی معطل می شوند و هزینه های پارکنیگ هم بر آنها تحمیل می شود تبصره ای در جهت پرداخت نرخ کمتر از آنچه مصوب می شود در نظر گرفته شود. پ
وی  ادامه داد: چراکه ایشان عموما افراد متمکنی نیستند و خودروی ایشان اگر دوماه هم در پارکینگ بماند، باید چند میلیون هزینه پارکنیگ بپردازند و هرگاه هم اعتراض می کنند، ایشان را به مصوبه شورا اجراع می دهند و این در حالی است که در مصوبه شورا چنین شرایطی لحاظ نشده است. از این روی، شورا باید تبصره ای برای افرادی دارای این شرایط در نظر بگیرد.
سروری نیز با تاکید بر طبقه بندی اجتماعی استفاده از پارکینگ های عمومی اظهار داشت: وضعیت در جنوب و شمال تهران متفاوت است، لذا اگر بتوانیم موضوع را طبقه بندی کنیم و از افرادی که تمکن دارند بیشتر بگیریم و از کسانی که تمکن ندارند کمتر بگیریم.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: